Домашні завдання 11 клас

Доброго дня, шановні випускники!

Сьогодні 4  жовтня 2022 року.

Урок з  історії України

ТЕМА: Завершення радянізації західних областей УРСР.

Параграф 3.

І. Прочитати пункт 1. Звернути увагу на кадрову політику ( переселення росіян до західноукраїнських земель з метою якнайшвидшого втілення процесу радянізації в західноукраїнських землях ( запам"ятати значення поняття "радянізація" - стор. 29, словник)

Стор.30 -познайомитися зі швидкими темпами розвитку промисловості на західноукраїнських землях.

ІІ. Прочитати пункт 2. Звернути увагу на те, якими засобами радянська влада домоглася того, що до середини 1950 - х років було стоврено 98% колгоспів.( Стор. 32 -уважно переглянути карикатури щодо створення колгоспів.)

ІІІ. Почитати пунт 3. Запам"ятати дату ліквідації УГКЦ.

Письмово виконати завдання " 1, 2 ( стор. 34)

надіслати мені на Вайбер.

БАЖАЮ УСПІХІВ!

__________________________________________________________________________


Розпочинаємо вивчати розділ ІІ.

ТЕМА: Тенденції економічного і соціального розвитку держав Західної Європи та США.

Для опрацювання параграф 4.

Прочитати пункт 1. Запам"ятати значення понять із словника( стор. 21)

Прочитати пункт 2. Запам"ятати значення поняття 

"Постіндустріальне суспільство"

Звернути увагу на ознаки "Постіндустріальне суспільство" ( табличка)

Прочитати пункт 3. Познаойомится зі словами з словника. Звернути увагу на молодіжний рух в західноєвропейских країнах та США.

Уважно опрацювати матеріал щодо середнього класу 

( останній абзац, стор. 25, продовження на стор.26.)

Прочитати пункт 4, поповнити свої знання щодо феміністського руху ( ми ознайомлювалися з цими поняттями в 9 класі).

Прочитати пункт 5. Цікавий матеріал щодо рівня життя однієї із розвинених країн Західної Європи.

БАЖАЮ УСПІХІВ!

________________________________________

Параграф 2.

1). запам"ятати нові поняття зі словника.

2).п. 1.   - знати про утворення нової системи міжнародних відносин: Ялтинсько -Постдамська конференція

3). п.2. -з нати, чому виникло протиборство між двома наддержавами - США та СРСР.

4). Познайомитися зі структурою ООН.

5). Запам"ятати , коли і ким була прийнята Загальна декларація прав людини.

6). Письмово виконати завдання № 12, стор. 13 - скласти схему структури ООН ( на допомогу п.3.)

Бажаю успівів та чекаю на присутність усіх Вас на наступному уроці.

_____________________________________











Хто не зможе вийти за посиланням, повідомте мені у Вайбері сьогодні!

_______

Коньрольна робота з всесвітньої історії за посиланням:

Код доступу 4244529

join.naurok.ua

Хто не зможе вийти за посиланням, повідомте мені у Вайбері сьогодні!

БАЖАЮ УСПІХІВ!!!


Завдання з всесвітньорї історії на 31 травня 2022 року

ТЕМА: Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині ХХ -на початку ХХІ століття.

Для ознайомлення з темою перейти за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSumTT3sxGbrXvIYpSan4mFfjeKEzQOfrnu6HRiDXuRls9xIc9iH8lz8Fol1edRQA/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

БАЖАЮ УСПІХІВ!!!


Завдання з історії України 11 клас на 30 травня 2022 року.

Пройти онлайн тест по підготовці до НМТ за посиланням:

Код доступу 7785747

join.naurok.ua 

БАЖАЮ УСПІХІВ!!!

З 2 травня 2022 року працюємо онлайн за цим посиланням відповідно до розкладу дзвінків, який вам буде надано:

До зустрічі!

https://meet.google.com/nao-gmwf-jyy

УВАГА!!!

Завдання з історії України на 26 травня 2022 року

Підсумкове оцінювання з курсу історії в 11 класі

для виконання роботи перейти за посиланням:

join.naurok.ua

Код доступу 7645332

БАЖАЮ УСПІХІВ!!!



Сьогодні, 23 квітня 2022 року

Завдання  з історії України:

Тематичне оцінювання з теми "Творення нової України"

для виконання роботи перейти за посиланням:

join.naurok.ua

Код доступу 8710528

БАЖАЮ УСПІХІВ!!!

______________________________________________

19 травня 2022 року

Шановні випускники, розпочинаємо підготовку до тесту з історії України.

Перегляньте, будь ласка, матеріал за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1-dZT9LahXlxN1m-IPqfkt9-VB3A3V6MS/view?usp=sharing


Для тих, хто не зміг приєднатися до онлайн уроку  9 травня 2022 року - для опрацювання презентація за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vTc5qBOTDnKpkU98I6csBSP5dgz0Qz-K29uQyhg5uYTqXRO4KrMi5ZXIVxJvrWFpA/pub?start=false&loop=false&delayms=3000




https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vROHIT7rBNCBHtGIIsR4pdT5jr3vuudEyG-AmWVMMaFZvYpaM043vapzo8ugmDUMQ/pub?start=false&loop=false&delayms=3000


Посилання для проходження тестів:

https://mon.us20.list-manage.com/track/u=dfd5553f7eca49c6470a38bc4&id=34420821ef&e=de6092dbb6

_______________________________


Доброго дня, шановні випускники!

Завдання з всесвітньої історії на  квітня 2022 р.



https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSumTT3sxGbrXvIYpSan4mFfjeKEzQOfrnu6HRiDXuRls9xIc9iH8lz8Fol1edRQA/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

ТЕМА: Узагальнення по темі "Міжнародні відносини".

Для виконання завдання перейти за посиланням:

Код доступу 8846726



БАЖАЮ УСПІХІВ!  

_______________________________________________

ТЕМА: Збройна агресія Російської Федерації проти України ( параграф 27).

Для опрацювання матеріалу перейти за посиланням та переглядаючи матеріал скласти таблицю:

ДАТА/ ПОДІЇ

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQ_Cz0gMsUPR4U6yfH02ed-XVVf1nAnPTHE_xqXxAcd75XIMT0i_U7QSfAj-EL6ag/pub?start=false&loop=false&delayms=3000 

2. Запам"ятати значення нових термінів  " Гібрідна війна"( на стор. 225), Добровольчі батальйони, волонтерський рух, (стор. 228,229).

БАЖАЮ УСПІХІВ!  

________________________________________________________

Доброго дня, шановні випускники!

Завдання з історії України на 21 квітня 2022 р.

ТЕМА: Революція Гідності ( 2013 -2014рр) ( продовження)

Завдання:

Користуючись матеріалом параграфа 26 дайте 

 ( письмово) відповіді на запитання 1 -7, стор. 224

БАЖАЮ УСПІХІВ! 


Завдання з всесвітньої історії 11 клас на 19 квітня 2022

ТЕМА: Агресія Росії проти України та її вплив на міжнародні відносини

Для ознайомлення перейти за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQzqYQjN6vLU81y8WswE1LjyS3dUE-WYFBUmFamzk2byu9TNv6bx5_q6Xqv4XOI4g/pub

Опрацюйте тези по темі, запишіть ті, які на вашу думку є найважливішими.

БАЖАЮ УСПІХІВ! 


Завдання з історії України на 18 квітня 

ТЕМА: Революція Гідності ( 2013 -2014рр)

Для ознайомлення з темою перейти за посиланням.

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSy5kDjqU98y4fW9aES-ItvfxaicmSD04TyWgFLeZoQHGS56xYw435Ft8-aN1IvcA/pub?start=false&loop=false&delayms=3000 

 -Запам"ятати дати , стрічка часу , стор. 215.

БАЖАЮ УСПІХІВ! 

__________________________________

Завдання з  історії  України на 14 квітня 2022 року

ТЕМА: Суспільно - політичне життя у 2005 -2013рр (продовження)

1. Прочитати пункт 3, параграф 25, за матеріалами пункту скласти та заповнити таблицю:

ДАТА   / ПОДІЇ

2. Дати письмово відповіді на запитання № 1, 2, 3

БАЖАЮ УСПІХІВ!  

___________________________________________________

Завдання з всесвітньої історії за 12 квітня 2022 р.

ТЕМА: Агресія росії проти України в 2014 році. російсько - українська війна.

Для ознайомлення з темою перейти за посиланням, переглянути презентацію, за матеріалами якої скласти таблицю:

ДАТА\ ПОДІЇ

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQ_Cz0gMsUPR4U6yfH02ed-XVVf1nAnPTHE_xqXxAcd75XIMT0i_U7QSfAj-EL6ag/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

БАЖАЮ УСПІХІВ! 



Завдання з  історії  України на 11 квітня 2022 року

ТЕМА: Суспільно - політичне життя у 2005 -2013рр (продовження)

1. Прочитати пункт 2, параграф 25, за матеріалами пункту скласти та заповнити таблицю:

ДАТА   / ПОДІЇ

БАЖАЮ УСПІХІВ!  

_______________________________________

2. Прочитати пункт 3.

за матеріалами пункту скласти та заповнити таблицю:

ДАТА   / ПОДІЇ

3.  Виконати письмово № 1,2 на стор. 214.

БАЖАЮ УСПІХІВ! 



ТЕМА: Міжнародні відносини ( продовження).

Зрив розрядки. Останній спалах "холодної війни".

Виконати наступне:

1. Прочитати пункт 9, параграф 19, стор 180 -184.

Скласти конспект за прочитаним матеріалом.

БАЖАЮ УСПІХІВ! 

_______________________________



Завдання з історії України на 04.04.2022р., 7.04.22.

ТЕМА: Міжнародні відносини.

Помаранчева революція.

Завдання:

1. Ознайомитися з матеріалами презентації за посиланням: ( кадри 1 -32), опрацюйте тести з відповідями до презентації.

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQkB5rVAdYTeYNXjZ4WkXQp1ZSvx0ndxPspCrKYv2RmL3xdBATIp2CHNq8n-qOCqQ/pub?start=false&loop=false&delayms=3000 

2. Переглянути презентацію " Помаранчева революція", (кадри 1 -25),  ( підручник, стор. 201 -204)

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSxWVDlo2kMGXtG9sjWD4gBA529xn2i2xThSjlfaqa7sJvkYfyplFYfMepxs0fyvg/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

БАЖАЮ УСПІХІВ! 

_______________________________________________


Завдання з історії України за 31.03.2022

ТЕМА: 

Державотворчі процеси та стан економіки. 

( продовження попереднього уроку)

Виконати наступні завдання:

1. Прочитати пункт 3. "Прорахунки й успіхи економічної політики"

Запишіть у вигляді ланцюжка події, які спричинили падіння економіки.

2. Прочитати пункт 4. "Приватизаційні процеси."

Перш за все , ознайомтеся зі словника з поняттям ПРИВАТИЗАЦІЯ ( стор. 191)

3. Прочитати пункт 5. "Зміни в сільському господарстві."

Запишіть декілька тез, які підтверджують про зміни в сільському господарстві.

Роздивіться карикатуру на стор. 192 і підпис до неї. Дайте відповіді на запитання до цієї карикатури ( усно).

4. Прочитати пунт 6. "Соціальні наслідки економічної кризи."

Запишіть власний висновок щодо соціального захисту населення в цей період.

Бажаю успіхів!

                                    ВСЕ БУДЕ ДОБРЕ!!!
                               


Завдання з історії України на 28.03.2022.

ТЕМА: Державотворчі процеси та стан економіки.

виконати наступне:

1. Переглянути презентацію за посиланням:https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vTyCNXucesweA-emqNJ0_mXAy7uPDc2l8WiPXXU8jPkH4z60sm9VPcCBBeUCMhM7A/pub?start=false&loop=false&delayms=3000 

2. За матеріалами пункту 1, параграф 22 -23, стор. 184 -187 прочитати та скласти конспект.

3. Прочитати про особистість Леонід Кучма, стор. 187

4. За Документом 1, стор. 189 -190 ознайомитися з подіями прийняття нової Конституції України.

Бажаю успіхів!

Навчаємося і все буде Україна!!!

І зразу завдання на 29 березня 2022 року

 з всесвітньої історії:

ТЕМА: Період розрядки в міжнародній політиці.

Для ознайомлення з темою перейти за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSurEjWlk4XZkWUIMdVTokwkeb9V6fECQ3wcQi6IlAD6-rofLbKRQd1-Ki2zSlRKg/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Бажаю успіхів!


______________________________

Завдання з історії України на

24 березня  2022 р.

Тематичне оцінювання з теми:

Відновлення незалежності України.

Для виконання роботи перейти за посиланням:

Код доступу 5454612 

join.naurok.ua

Бажаю успіхів!


 21 березня 2022 р.

ТЕМА: Практичне заняття.

Для виконня роботи перейти за посиланням:

https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vRPpvgQI58bXPldVjaOEsTFjoHF_1m4ANbAlZDMkMH7Kvc5mgtcqokTmjicMaZlJA/pub

Бажаю успіхів!

УВАГА!!!

Завдання з всесвітньої історії на 22.03.2022

ТЕМА: Міжнародні відносини в 1950 -1980  -их рр

Для ознайомлення з темою перейти за посиланеням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vRPxdDcuFXLUh5G_nkGDQ3N1eWMMkHaUDKa4zYJSAAPwXqphJw5HD5OiNETB5nPag/pub?start=false&loop=false&delayms=3000 

Бажаю успіхів!



____________________________________________________

Завдання з всесвітньої історії на  1 лютого 2022 року.

ТЕМА: Утворення Індійської республіки та Пакістану.

1. Прочитати параграф 15.

2. Переглянути презентацію:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vR7-_pl5plDPDLHWGLDknAsJ0RT-e0mVmqH0b75AcZHljJSnv-HmBj84ZZndL1SoA/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Завдання з історії України на 31 січня   2021 року

ТЕМА: Початок перебудови

Завдання:

Прочитати параграф 17

переглянути презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vTTz7NoBAqmQ1LFAmFHWkJD6IQeAA7y80_QEEtMLw4nGo7K7pDIewENTwt96V9Z-g/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Успіхів у роботі!

________________________________________



Сьогодні 15 листопада 2021 року

Урок з історії України

ТЕМА: Народження опозиційного руху

Завдання:

1. Прочитати параграф 9, пункт 1.  Запам"ятати поняття -"шістдесятники"

2. Запам"ятати предстаників опозиційного руху шістдесятників за течіями ( табличка на стор. 82)

3. Прочитати відомості про створення та діяльність Клубу творчої молоді " Сучасник" ( КТМ) ( сторю 82 -83)

4. Запам"ятати значення поняття "Дисидент" ( стор. 84).

5. Прочитати інформацію про створення та діяльність дисидентів ( стор. 84 -85)

6. Прочитати інформацію про Левка Лук"яненка ( стор. 85)

7. Познайомитися з антирелігійною кампанією радянської влади проти віруючих. ( стор. 86 - 87).

8. Письмово виконати завдання № 1, № 2, № 3. 

Успіхів у роботі!

_______________________________


ТЕМА: Стан промисловості та сільського господарства

 ( записуємо в зошитах). Продовження теми

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитати параграф 8, пункт 3. Розвиток сільського господарства.

2. Розглянути фото на стор. 75 та підписи до нього.

3. Роздивитися карикутури  на стор. 76 -77, дати відповіді на запитання до цих карикатур (письмово).

4. Прочитати пункт 4. За допомогою таблиці на стор 78 познайомитися зі змінами в соціальній політиці в період " Відлиги".

5. Дати відповіді на запитання завдання № 2, № 3, № 4

 ( стор. 79 -80). ( відповіді можна повністю не писати, проставити тільки номери тверджень, наприклад , в завданні 2 тверджень від 1 до 8, тому обираємо тільки правильні , на вашу думку номери).

Бажаю успіхів у роботі.

__________________________

1. Прочитати параграф 8 пункт 1, запам"ятати значення терміна " Військово - промисловий комплекс", роздивитись карикатури на стор 72, дати відповіді на запитання до них ( письмово).

2. Прочитати пункт 2, скласти таблицю: 

зразок:

галузь               досягнення

кам"яновугільна          вугільні басейни:

3. Переглянути фото на стор. 74 -75 та підписи до них.

Успіхів у роботі! 

_____________________________________________________________________

Сьогодні 25 жовтня 2021р.

Урок з історії України

ТЕМА: Суспільно - політичне становище республіки.

( записуємо в робочих зошитах)

Розпочинаємо розділ ІІ. Україна в умовах десталінізації.

ЗАВДАННЯ:

1. Прочитати параграф 7, стор. 62, стрічка часу ( дати запам"ятати, із словника  - терміни -запам"ятати).

2. Прочитати пункт 1: ХХ з"їзд КПРС, прочитати повідомлення з рубрики "Особистість" -Микита Хрущов.

Запам"ятати терміни із словника "Культ особи", 

" Десталінізація"

3. Прочитати пункт 2. Реабілітація жертв сталінських репресій.

Запам"ятати термін із словника " Реабілітація",

розглянути плакати на стор. 66, дати відповіді на запитання  до них ( письмово)

4. Прочитати пункт 3. Ліквідація ГУЛАГу. Українці в повстаннях у таборах ГУЛАГу.

Розглянути фото на стор. 67.

5. Прочитати пункт 4. Міжнародне становище. 

6. Виконати завдання № 1, стор. 69 ( письмово)

Виконане завдання відправити на відомий Вам номер вайберу.

Успіхів у роботі!

________________________






























Модерне (індустріальне) та постмодерне (постіндустріальне, інформаційне) суспільства: тяглість та зміни

 МЕТА

Порівняти сутність і соціальну структуру модерного (індустріального) та постмодерного (постіндустріального, інформаційного) суспільств; визначити зміни, що відбуваються в суспільстві під час переходу до постмодерного суспільства.

ЗАВДАННЯ:

1. Вам дані характеристики модерного та постіндустріального суспільства. За наданими матеріаламис скласти порівняльну таблицю «Спільні й відмінні риси індустріального й постіндустріального суспільств».

Питання для порівняння

Індустріальне суспільство

Постіндустріальне суспільство

Економіка
Суспільство
Політика
            


1. КОНЦЕПЦІЯ ІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА. Родоначальником концепції індустріального суспільства вважають американського економіста Пітера Друкера, який у 1940-х рр. опублікував кілька праць, присвячених цій проблемі: «Майбутнє індустріальної людини» (1942 р.), «Ідея корпорації» (1946 р.), «Великий бізнес» (1947 р.), «Нове суспільство. Анатомія індустріального ладу» (1949 р.).

Становлення індустріальної системи він відносить до XX ст. Її основу створюють великі підприємства й корпорації, що здійснюють масове виробництво. Індустріальна система знаменує перехід до індустріального суспільства. Центральним інститутом індустріального суспільства є велике спеціалізоване підприємство. П. Друкер визначає два різновиди індустріального суспільства: капіталістичне й соціалістичне. Капіталістичне індустріальне суспільство П. Друкер називає вільним, а соціалістичне — рабським.

У 1960-х рр. теорію індустріального суспільства розвинули американський соціолог і економіст Волт Ростоу, французькі соціологи Жак Еллюль і Раймон Арон. Підсумок цій концепції зробив американський економіст Джон Гелбрейт (праця «Нове індустріальне суспільство», 1967 р.).

У «Новому індустріальному суспільстві» Дж. Гелбрейт намагається комплексно розглянути всю економічну систему капіталізму, яку пов’язує з технічним прогресом. Технічний прогрес у нього є сутністю, що саморозвивається, породжує сама себе. Технічний прогрес та організація визначають економічну форму суспільства.

Дж. Гелбрейт виділяє дві форми капіталістичної економіки з точки зору рівня техніки, масштабів виробництва й форми організації підприємств — великі корпорації та дрібне виробництво. Дрібне виробництво не відіграє значної ролі в сучасній економіці. Її основу становлять великі корпорації, породжені передовою технікою, які формують індустріальну систему. Щоправда, сам Дж. Гелбрейт вважає неприпустимим ототожнення великої корпорації з монополією.

Індустріальна система, за Дж. Гелбрейтом, у свою чергу, визначається високорозвиненою технікою, що зумовлює всі інші її ознаки: панування корпорацій у вирішальних сферах економіки; необхідність великих капіталовкладень; ускладнення умов і зростання витрат часу на виконання завдань, що постають перед виробництвом у зв’язку зі збільшенням ролі наукових досліджень і необхідності належних лабораторних випробувань; підвищення вимог до кваліфікації робітництва й керівництва корпораціями; потреба в ліквідації ризику для великих корпорацій, яка вимагає планування.

В індустріальному суспільстві зростає і роль держави, яка мусить узяти на себе частину витрат для забезпечення технічного прогресу й зменшення ризику підприємств від його запровадження. Тобто саме техніка визначає всю економічну структуру суспільства.

Дж. Гелбрейт виокремлює два рівні розвитку корпорацій: підприємницьку і зрілу. У підприємницькій корпорації (1920—1930-ті рр.) господарем і керівником був окремий капіталіст, власник капіталу. Його основною метою була максимізація прибутку. Контроль над корпорацією зумовлювався капіталом особи, що здійснювала підприємницьку діяльність, а не її компетентністю. Така корпорація не потребувала планування і державного втручання.

На зміну підприємницькій корпорації приходить зріла корпорація. Цей перехід зумовлений технічним прогресом, його вимогами. Зріла корпорація — це колективна організація, тому приватна власність замінюється суспільною капіталістичною власністю. На чолі зрілої корпорації стоїть не окремий підприємець, а техноструктура, до якої переходить влада.

Дж. Гелбрейт визначає техноструктуру як «союз знань і кваліфікації». Це основний керівний персонал великих корпорацій, який складається з людей, що спеціалізуються на керівництві виробництвом, збутом, фінансами, корпоративним плануванням, тобто тих, хто приймає рішення. Він підкреслює, що цей керуючий інтелект — мозок підприємства. Це група людей (не тільки менеджерів), яка «охоплює всіх, хто володіє спеціальними знаннями, талантом або досвідом групового прийняття рішень». Саме цю групу людей Дж. Гелбрейт пропонує назвати техноструктурою.

Перехід у корпораціях влади до техноструктури змінює й мету діяльності корпорацій. Передусім вона відображає не особистий інтерес підприємця, а суспільний, керується не максимізацією прибутку, а суспільною метою. На перший план техноструктура висуває економічне зростання, яке сприяє ефективному функціонуванню корпорації, що відповідає як інтересам суспільства, так і її власним інтересам. Ефективне функціонування корпорації забезпечує високий рівень дивідендів. Отже, наявне узгодження інтересів суспільства, корпорацій та індивідів.

Важливою рисою індустріальної системи Дж. Гелбрейт називає планування, яке теж породжує розвиток науки і техніки. Велика корпорація з її складною технікою, значними капіталовкладеннями не може ефективно функціонувати за умов ринкової стихії. Ринок перестав бути надійним регулятором виробництва. Його заступає планування корпоративної діяльності.

В індустріальному суспільстві, як зазначає Дж. Гелбрейт, нібито зникає конфлікт між багатими й бідними. Замість нього з’являється новий конфлікт, породжений НТР, — між «класом освічених» і «класом неосвічених та малоосвічених». Вирішальною силою індустріального суспільства стає «клас освічених», складовою частиною якого є техноструктура. Ця теорія Дж. Гелбрейта, на його власне визнання, мала на меті спростувати марксистське вчення про протилежність інтересів праці та капіталу.

Велику роль в індустріальному суспільстві Дж. Гелбрейт надає державі. Технічний прогрес у нього автоматично зумовлює необхідність втручання держави в економічне життя. Він визнає необхідність планування на державному рівні, регулювання державного попиту, перерозподілу національного доходу через систему податків, сприяння розвитку НТР, освіти, національної оборони. При цьому він підкреслює незалежність корпорацій, їхню самостійність, «автономію» щодо держави. Державу й корпорації Дж. Гелбрейт розглядає як дві незалежні сили, які плідно співпрацюють одна з одною.

2. КОНЦЕПЦІЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА. Термін «постіндустріалізм» запровадив у науковий обіг англійський соціолог А. Пенті ще на початку XX ст. Науковець дав і його перше визначення: «стан суспільства, яке постане після розвалу індустріалізму». Він пропонував використати цей термін для роздумів про майбутнє у зв’язку з тим, що «індустріалізм приречений».

Як вам уже відомо, концепція постіндустріалізму склалася в 1970-х рр. і пов’язана з ім’ям професора соціології Гарвардського університету Деніела Белла. Ще з кінця 1950-х рр. він активно пропагував її. А в 1970 р. на VII Міжнародному соціологічному конгресі Д. Белл представив сформовану концепцію постіндустріального суспільства. У 1973 р. вийшла друком праця Д. Белла «Настання постіндустріального суспільства», у якій він оприлюднив найновіший удосконалений варіант концепції.

Систему постіндустріалізму Д. Белл характеризує п’ятьма ознаками:

  • 1) перехід від виробництва товарів до виробництва послуг;
  • 2) переважання серед працівників «класу» професійних фахівців і техніків;
  • 3) провідна роль теоретичних знань як основи нововведень в економіці, політиці й соціальній структурі суспільства;
  • 4) орієнтація в майбутньому на методи контролю й оцінювання можливих напрямів розвитку технології;
  • 5) прийняття рішень на засадах нової «інтелектуальної технології».

Ці процеси, на думку американського соціолога, уже набувають реальних життєвих форм, тоді як риси традиційного капіталізму поступово зникають.

Д. Белл писав: «Якщо для індустріального суспільства є характерною боротьба між капіталістом і робітником на підприємстві, то в постіндустріальному суспільстві конфлікт проявляється в зіткненні між фахівцем і простолюдином в організаціях і в суспільстві». 

Виконану роботу надіслати для перевірки.

Успіхів у роботі!

________________

Урок з історії України

Продовжуємо роботу над темою попереднього уроку.

Завдання:

1. Прочитати пункт 4, параграф 29.

2. Скласти та заповнити таблицю:

Жанр/ Автор/ Назва твору

3. Скласти та записати есе: 

" Сучасна українська культура вражає стильовим розмаїттям та багатством форм"

Виконану роботу надіслати для перевірки.

Успіхів у роботі.

_____________________


1. Прочитати параграф 29, пункт 3.

Звернути увагу на зміст Закону України " Про освіту" 2017 року.

2. Опрацювати таблицю на стор. 247 " 2014 рік -взято курс на нові можливості в освіті".

3. Записати в зошиті Ключові компетентності , якими повинен оволодіти випускник української школи.( стор. 247).

4. Користуючись таблицею на стор. 248  познайомитися з Новою українською школою.

УСПІХІВ У РОБОТІ!







користуючись матеріалами параграфа 21 , дати письмові відповіді на запитання 1 -12, сторінка 205.

УСПІХІВ У РОБОТІ!

___________


Урок з історії України

ТЕМА: Культура, освіта , наука ( записуємо в зошиті).

Завдання

1.  Опрацювати параграф 29, пункт 1.

Записати тези: Мовна політика.

2. Опрацювати пункт 2. 

Скласти та заповнити таблицю "Розвиток науки":

Галузь/ Представник/ Досягнення

На допомогу - перегляд презентації за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vROHIT7rBNCBHtGIIsR4pdT5jr3vuudEyG-AmWVMMaFZvYpaM043vapzo8ugmDUMQ/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Виконану письмову роботи надіслати для перевірки.

УСПІХІВ У РОБОТІ!

 _________________________


Сьогодні 13 квітня 2021

Урок із всесвітньої історії

ТЕМА:Постіндустріальне суспільство. Розвиток науки і техніки.

Завдання:

1. Прочитати пункт 1, парараф 21,

2. Переглянути презентацію за посиланням:


https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQ79QWvBze1enOG6YtFZG3ekaI1IQSguXpGC5d13_Rvfw9BiL8S_UBdfJAX2_0YYg/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

3. Прочитати пункт 2, параграф 21.

Скласти та заповнити таблицю:

Країна/ Дата/ Досягнення.

Виконану роботу надіслати для перевірки.

УСПІХІВ У РОБОТІ!

_____________________________________________________


Урок з історії України

Тема: Продовження розгляду параграф 28

( удосконалення).

Прочитати параграф 28,п. 3

За допомогою тексту підручника, інтернет - мережі написати есе на тему " Релігійне життя. Надання Томосу"

Обсяг роботи не меншу однієї сторінки.

Виконане завдання надіслати для перевірки.

УСПІХІВ У РОБОТІ!


___________________________________________



Завдання на 30 березня 2021 року з всесвітньої історії

ТЕМА: Тематичне оцінювання з теми "Міжнародні відносини"

Для виконання завдань перейти за посиланням:

Код доступу 1668102

 використати цей код,
використати відкривши посилання

join.naurok.ua

 Успіхів у роботі! 

__________________________________________________________________________________________________

Сьогодні 29 березня.

Урок з історії України

Тема: Суспільно -політичне і соціально -економічне становище України в умовах "гібридної війни". Релігійне життя. 

Для ознайомлення з темою уроку перейти за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vTN_GR6ESIm1rvgeyY_1_qpR9QjYfzYE0F76GLb3ky__8nxDMyPMVCbEgQtSeW9uA/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

За матеріалами презентації скласти хронологічну таблицю: Дата  Події.

Вивчити дати на стор. 234.

Крім цього, будь ласка, не забувайте про підготовку до ЗНО. Переглядайте матеріали, які я Вам надавала в презентаціях ( пам"ятки архітектури, персоналії, тощо).

Для підготовки до ЗНО можна використати також фільм, який ми почали переглядати з вами в школі:

Історія український земель. Фільм на ТК Інтер.


 Виконане письмово завдання не забудьте надіслати для перевірки.

 Успіхів у роботі!

 __________________________________________

  • Сьогодні 25 березня 2021 року
  • Урок з історії України.
  • Продовжуємо ознайомлення з темою
  •  Збройна агресія Росії проти України.

Для повторення матеріалу перейти за посиланням та переглянути презентацію. 

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSKs20akV3EX0vnwyi_Gv8HItzhnHr28tThnPgr_joz8RHxAoC5YUyQsHDtBK5y7Q/pub?start=false&loop=false&delayms=3000  


__________________________________________________________________

Сьогодні 9 лютого 2021 року

Урок    всесвітньої історії 

ТЕМА: Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювати( записати в зошиті)

Для ознайомлення з темою опрацювати  параграф 16.

Завдання:

За змістом параграфа скласти хронологічну таблицю:

Дата  / Подія     / Лідери ( якщо є потреба) 


 Виконане завдання переслати для перевірки 

              Бажаю успіхів!          

____________________________________






































 Китай.  ( записати в зошиті)

Для ознайомлення з темою перейти за посиланням.

https://drive.google.com/file/d/1eZZSIc0CG5zl_eEbaREjyTE5RjO/view?usp=sharing

За пунктом 5 скласти хронологічну таблицую:

Зовнішньополітичний курс

_____________________________________________________________

Доброго дня, шановні випускники!

Сьогодні 18 січня 2020 року

Урок історії України.

ТЕМА: Утвердження незалежності України

( записати в зошиті)


є


Наше завдання:

Ознайомитися з історичними подіями,  які пов»язані  з утвердженням незалежності України.

 

Для опрацювання – параграф 21, пункти 1,2.

І. Прочитати пункт 1.

Підготовка нового Союзного договору.

 Зверніть увагу !!!

 - на те, що ЦК КП СРСР та Верховна Рада СРСР не мала наміру змінювати форму і структуру  радянської держави.

В п»ятнадцяти республіках – складових СРСР – навпаки – прагнули самостійності.

 - українські депутати домоглися схвалення Декларації про державний суверенітет України.

 

ІІ. Роздивіться фотодокументи на стор. 176. Виконайте ( письмово ) завдання до них .

ІІІ. Прочитати пункт 2. Спроба державного перевороту.

1. Запам»ятайте значення терміну ГКЧП.

2. Зверніть увагу на події, які відбулися в цей час в Києві.

 - обережність, з якою поставилося керівництво ЦК КП УРСР та Верховна Рада УРСР,

 - які області підтримали ГКЧП : Дніпропетровська, Житомирська, Одеська, Миколаївська, Чернігівська, Крим.

 - Цікавий момент !!! Донецька  область , ( вірніше представники страйкомів),  яка є   сьогодні  - ДНР – стала проти ГКЧП.

        ІУ. Знайти в інтернеті відео . Історія революцій. Серпневий путч 1991 — останній цвях в труну СРСР.

Виконане завдання, як завжди, надіслати для перевірки.

                                              УСПІХІВ У РОБОТІ!


__________________________________________________

Доброго ранку, шановні випускники!

Сьогодні 15 січня 2021 року.

Урок з історії України

ТЕМА: Суверенізація УРСР ( продовження).

Працює над опануванням матеріалу по темі «Революція га граніті».

Параграф 20, пункт 4.

1. Прочитати пункт 4.

2. Переглянути відео: «День в історії. Революція на граніті» ( знайти в інтернеті, відеофільм на 1,50 хв)

3. Прочитати Документ «Зі щоденника Олеся Гончара» ( стор. 173).

4. Розглянути фотодокумент, стор. 173 та надпис до нього.

5. Прочитати зміст схеми « наслідки процесу «перебудови» в політичному та соціально – економічному житті України».

6. Прочитати документ українського історика В. Даниленка ( стор. 174,вгорі),  письмово виконати завдання до нього.

7. Письмово виконати завдання № 1, 2, 3 ( стор. 173).

                              Виконані завдання надіслати для перевірки.

Успіхів у роботі!






2

Всесвітня історія.

ТЕМА: Японія. ( прекрасна і загадкова країна!!!)

МЕТА: ознайомитися з розвитком країни після Другої світової війни.

ПЛАН УРОКУ

1. Американська окупаційна політика в Японії.  «Лінія Доджа».

2. Японське « економічне диво».

2.  Політичний розвиток Японії.

3. Зовнішньополітичний курс.

 

Для опрацювання – параграф 13.

І. Прочитати пункт1.

1). Звернути увагу на три Д: Демократизація, демілітаризація, декартелізація.

2).  Основні поняття: СПЯ – Соціалістична партія Японії,

                                     « лінія Доджа» ( заходи щодо стабілізації фінансів та економіки).

ІІ.  Прочитати пункт 3. Записати в зошиті основні кроки щодо стрімкого розвитку економіки.

ІІІ. Прочитати пункт 4.

Заповнити таблицю:

Назва партії

Внутрішня політика

Зовнішня політика

 

 

 

 

ІУ. Прочитати пункти 2, 5.

1. Заповнити таблицю: Мирні договори

Дата підписання договору

Крани - учасниці

Зміст договору

 

 

 

 

 

 

2. Заповнити таблицю: Зовнішньополітичний курс  ( пункт 5)

Японія – США ( зміст)

Японія  - СРСР

Японія  -Україна

 

 

 

 

             4. Виконані письмові завдання як завжди сфотографувати та надіслати

  ( сьогодні !) на Вайбер для перевірки.

                                               Успіхів у роботі!



_________________________________________________________________________________________________

 11 січня 2021 року

Шановні випускники,  доброго ранку!

Розпочинаємо  навчання в ІІ семестрі  за дистанційною формою.

Налаштовуємося на робочий лад . Пам»ятаємо, що до складання ЗНО залишилося небагато часу!!!

ТЕМА: Зростання суспільно – політичної  активності громадян  ( продовження).

НАША МЕТА: усвідомити процеси відродження релігійного і церковного життя та відновлення Кримської АРСР.

Для опрацювання параграф19, пункти 3,4.

Завдання:

1. За  матеріалами пунктів 3 -4 скласти  таблицю хронологію подій:

Дата

Подія

Особистості, пов»язані з подією

Твої особисті враження від події

 

 

 

 

 

2. Запам»ятати дати записаних подій.

3. Прочитати Документ 2, сторінка 165 -166, дати відповідь на запитання до цього документу ( запитання розташовано вгорі над документом).

4. Виконані письмові завдання як завжди сфотографувати та надіслати  ( сьогодні !) на Вайбер для перевірки.

                                               Успіхів у роботі!

УВАГА!!!

 Для навчання використовуйте матеріали Всеукраїнської школи онлайн. Для цього ознайомтеся з інформацією на сайті школи, розділ « Актуальна інформація» 

_______              



Доброго дня, дорогі мої випускники!

Життя внесло свої корективи в наш навчальний процес, але не будемо засмучуватись, а , навпаки, давайте разом гідно переживемо ці вимушені заходи, серьйозніше підійдемо до опанування матеріалу.

 Отже, відкриваємо зошит з історії ( у нас сьогодні урок  історії України) і записуємо в зошиті:

                                12 жовтня

ТЕМА: Народження опозиційного руху

МЕТА: познайомитися з процесом виникнення опозиційного руху в УРСР в період " Відлиги"; розвивати навички висловлювання власної думки щодо тих чи інших подій в історичному процесі.

Ваші кроки:

І. Ознайомлюємося з матеріалом пункту 1, сторінки 8 1 -83;

 - запам"ятовуємо табличку "Основу руху шістдесятництва склали" ( галузь культури/ представники).  На основі цієї таблиці формуються завдання на встановлення відповідності, тому намагайтеся запам"ятати максимально.

 - прочитайте фрагмент історичного джерела: Документ 1: Зі спогадів Івана Дзюби.

 - Заповнити   табличку:

Клуб творчої молоді  "Сучасник" ( КТМ)/

 1960 рік /

 Київ/

  Виписати повідомлення про діяльність клубу ( стор. 83).

2. Ознайомитися з матеріалами пункту 2:

 - прочитати пункт 2;

 - вивчити визначення " Дисидент";

 - запам"ятати етапи національно  - визвольного руху: 

 -  Переслудування КДБ частин ОУН ( Б -Бандеріваці), ОУН ( М -Мельниченки); вивство у Мюнхені Степана Бандери, 1959 рік;

 -  розгром  "Об"єднаної партії визволення України", м. Станіслав, 1958 р.; (членів ув"язнено на строки  від 2 до 5 років)

 - розгром " Українського національного комітету", м. Львів, 1961 р. ( членів ув"язнено на строки від 10 до 15 років);

 - створення Української робітничо - селянської спілки, 1959 рік, Львів, (Левко Лук"яненко, Іван Дзюба), мета - здобуття незалежності України через вихід зі складу СРСР;

 - прочитати ОСОБИСТІСТЬ -Левко Лук"яненко;

 - ознайомитися з Документом 2. З листа засудженого у справі УРСС  Івана Кандиби.

3. Прочитати пункт 3. Звернути увагу на методи боротьби влади з релігією:

 - закриття храмів і молитовних будинків;

 -  заборонені витрати на реставрацію церков;

 - проведення антирелігійних бесід, відкриття кафедр наукового комунізму.

                                      УВАГА!

Виконати письмово завдання:

сторінка 87, № 1, 2, 3, 6.

        Виконані завдання сфотографувати та надіслати на Вайбер 

за  відомим  Вам номером 096 854 4218 





















 Доброго дня, дорогі мої випускники!

Життя внесло свої корективи в наш навчальний процес, але не будемо засмучуватись, а , навпаки, давайте разом гідно переживемо ці вимушені заходи, серьйозніше підійдемо до опанування матеріалу.

 Отже, відкриваємо зошит з історії ( у нас сьогодні урок  історії України) і записуємо в зошиті:

                                12 жовтня

ТЕМА: Народження опозиційного руху

МЕТА: познайомитися з процесом виникнення опозиційного руху в УРСР в період " Відлиги"; розвивати навички висловлювання власної думки щодо тих чи інших подій в історичному процесі.

Ваші кроки:

І. Ознайомлюємося з матеріалом пункту 1, сторінки 8 1 -83;

 - запам"ятовуємо табличку "Основу руху шістдесятництва склали" ( галузь культури/ представники).  На основі цієї таблиці формуються завдання на встановлення відповідності, тому намагайтеся запам"ятати максимально.

 - прочитайте фрагмент історичного джерела: Документ 1: Зі спогадів Івана Дзюби.

 - Заповнити   табличку:

Клуб творчої молоді  "Сучасник" ( КТМ)/

 1960 рік /

 Київ/

  Виписати повідомлення про діяльність клубу ( стор. 83).

2. Ознайомитися з матеріалами пункту 2:

 - прочитати пункт 2;

 - вивчити визначення " Дисидент";

 - запам"ятати етапи національно  - визвольного руху: 

 -  Переслудування КДБ частин ОУН ( Б -Бандеріваці), ОУН ( М -Мельниченки); вивство у Мюнхені Степана Бандери, 1959 рік;

 -  розгром  "Об"єднаної партії визволення України", м. Станіслав, 1958 р.; (членів ув"язнено на строки  від 2 до 5 років)

 - розгром " Українського національного комітету", м. Львів, 1961 р. ( членів ув"язнено на строки від 10 до 15 років);

 - створення Української робітничо - селянської спілки, 1959 рік, Львів, (Левко Лук"яненко, Іван Дзюба), мета - здобуття незалежності України через вихід зі складу СРСР;

 - прочитати ОСОБИСТІСТЬ -Левко Лук"яненко;

 - ознайомитися з Документом 2. З листа засудженого у справі УРСС  Івана Кандиби.

3. Прочитати пункт 3. Звернути увагу на методи боротьби влади з релігією:

 - закриття храмів і молитовних будинків;

 -  заборонені витрати на реставрацію церков;

 - проведення антирелігійних бесід, відкриття кафедр наукового комунізму.

                                      УВАГА!

Виконати письмово завдання:

сторінка 87, № 1, 2, 3, 6.

        Виконані завдання сфотографувати та надіслати на Вайбер 

за  відомим  Вам номером 096 854 4218 















Доброго дня , шановні випускники!

СЬОГОДНІ 28 травня 2020 року


Наш з Вами останній урок з історіїУкраїни 

І пропоную Вам гру  - тренажер з історії України, яка буде Вам корисною надалі і в 10 -11 класах, і під час складання ЗНО/ДПА.
Ви спробуйте " погратися" сьогодні, а потім - коли буде бажання і час.

ОТЖЕ,






























набираємо в інтернет -ресурсі :

Пам"ятки архітектури ЗНО 2020.
ДАЛІ: Усі пам"ятки архітектури ЗНО 
( там же можна знайти  -дати, історичні особи, тощо)


І грайте та запам"ятовуйте з користю!!! 
___________________________________

СЬОГОДНІ 27 травня 2020 року

Підсумкова контрольна робота з історії України

Перейти за посиланням:  

join.naurok.ua Код доступу 6556881  



________________________________________________________________

СЬОГОДНІ 25 травня 2020 року

Підсумкова контрольна робота з всесвітньої історії.

Перейти за посиланням!

join.naurok.uaКод доступу 2013541

________________________________
   

Урок з історії України 

ТЕМА: Контрольна робота по темі "Творення нової України" 

ТВОЇ ДІЇ:

Для виконання роботи перейти за посиланням:

join.naurok.uaКод доступу 7285311
_________________________________________________________________

СЬОГОДНІ 14 травня 2020 року
Урок із історії України.

ТЕМА: Практичне заняття.Українці в світі. Зв"язки з українською діаспорою.


ЗАВДАННЯ: проаналізувати  процес міграції українців у світі: розвивати вмянні роботи з додатковими джерелами, інтернет -ресурсами.



ТВОЇ ДІЇ:

1. Знайти в мережі інтернет ( Вікіпедії) матеріали щодо української діаспори.

2. Прочитати знайдений матеріал. 

3. Самостійно зробити висновок щодо діаспори українців, її значення.

4. Матеріали по темі та висновок записати в зошит, надіслати сьогодні, 14 травня , на перевірку. 

                 Завдання - до обов"язкового виконання! 

__________________________________________________________

14 травня 2020 року 

Урок із всесвітньої історії

ТЕМА: Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині ХХ - на початку ХХІ століття.

ЗАВДАННЯ: познайомитися з основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині ХХ - на початку ХХІ століття. 

ТВОЇ ДІЇ: 

Прочитати параграф 22. 

За матеріалами скласти табличку:

Галузь                         П.І. представника    Країна       Досягнення( жанр

                                                                                             назви картин, творів)  

Роботу виконати до 20 травня 2020 року.

__________________________________________________________________

                                                                                                       


 

образотворче мистецтво  


Сьогодні 12 травня 2020 рокуУрок із історії України 

ТЕМА: 

Практичне заняття. Екологічні проблеми України наприкінці ХХ  - на початку ХХІ століття.


ЗАВДАННЯ

проаналізувати екологічні проблеми України наприкінці ХХ  - на початку ХХІ століття: розвивати вмянні роботи з додатковими джерелами, інтернет -ресурсами.


ТВОЇ ДІЇ:

1. Знайти в мережі інтернет матеріали щодо екологічних проблем України наприкінці ХХ  - на початку ХХІ століття. ( матеріали про катастрофу на ЧАЕС можна взяти з підруника сторінки -156 - 158).

2. Самостіно зробити висновок щодо екологічних проблем України наприкінці ХХ  - на початку ХХІ століття.

3. Матеріали по темі та висновок записати в зошит, надіслати сьогодні, 12 травня , на перевірку. 

                 Завдання - до обов"язкового виконання! 

____________________________________________________________




Сьогодні 30 квітня 2020 року
Урок із всесвітньої історії

ТЕМА: Розвиток науки і техніки в другій половині ХХ - на початку ХХІ століття.

ТВОЇ ДІЇ:


1. Виконати письмово завдання № 13, сторінка 205:

Скласти табличку за поданим зразком:

2. Виконане завдання надіслати на відомий номер , сьогодні, 30 квітня.


___________________________________________________________________________

Сьогодні 28 квітня 2020 року

Урок з історії України 

Продовжуємо тему Культура, освіта. наука.

Сьогодні розглядаємо питання Література та мистецтво ( параграф 29, пункт 4)

Не забувай, що матеріал необхідний для складання ЗНО!!! 

Твої дії:

1. Прочитати текст на сторінці 249.

Зверни увагу  на: - творчу діяльність літературного гурту " Бу -Ба - Бу"; - найпопулярніший жанр - художня публіцистика; - повернення заборонених або замовчуваних в попередні роки авторів.

2. Сторінка 250. Прочитати уривки з роману Ліни Костенко "Записки українського самашедшего". Виконай завдання до них.


3. Сторінки 250 - 251. Прочитай про здобутки митців. Склади табличку:

ЖАНР                    ПРЕДСТАВНИКИ .

4. Розглянь фото та коментарі до них.

5. Виконані завдання надіслати на відомий номер , сьогодні, 28 квітня.


____________________________________________________________

1. Сторінка 246 - прочитати інформаційне повідомлення про розпочату Реформу.2. Сторінка 247 - розглянь подані матеріали в  таблиці, твоє завдання: запам"ятати  основні дати реформувіання освіти: з 2014 по 2018 рік!

3.  Запам"ятай:Завдання сучасної школи:Дитина повинна не лише засвоїти знання, а , головне, навчитися ними користуватися.

4. Нова українська школа ( НУШ) предбачає основні компетенції. Познайомся з ними на сторінці 247 ( прочитай вголос, намагайся запам"ятати; закрий підручник та спробуй перерахувати ці компетентності).

5. Крім компетентностей Нова українська школа має наскрізні вміння: познайомся з ними за поданими матеріалами в таблиці на сторінці 248.

 - роздивись рисунки та надписи до них в таблиці.

6. Підсумок твоєї роботи:Використавши вещевикладений матеріал, виконай  письмово завдання № 5 на сторінці 252.

Письмову відповідь надіслати на вайбер 0991944064                

 irinachika09@gmail.com 

Сьогодні, 23 квітня 2020 року!



___________________________________________________________________________






Сьогодні 21 квітня 2020 року

Продовжуємо наше навчання 

Урок з історії України 


Тема: Культура, освіта, наука. ( записати в зошит)


Завдання: познайомитися з розвитком культури, освіти, науки в Україні за часів незалежності.


Твої дії:


1. Прочитати пункт 1, параграф 29, « Мовна політика».Розглянути плакат « Мітинг на підтримку української мови. 2012 рік»



 Дати письмово відповіді на запитання після першого пункту!!!


2. Прочитати пункт 2, стор. 243 - 245. «Розвиток науки».


Роглянути таблиці «Програма ДП «Антонов» для ЗСУ».

Скласти конспект пункту № 2 ( письмово)

Письмові відповіді надіслати на вайбер 0991944064
                Або на відому електрону пошту:


 irinachika09@gmail.com 


Сьогодні, 21 квітня 2020 року!

_________________________________________________________________________


Сьогодні 16 квітня 2020 року 


Урок з  історії України



ТЕМА:

Релігійне життя.( продовження попередньої теми).



Твої дії:

Для ознайомлення виконай письмові завдання:



1. Прочитай матеріал пункту № 3 , стор. 237 – 240  та склади таблицю:


Дата
Події





2. Прочитай фрагмент джерела на стор. 240 та дай письмові відповіді на запитання до нього.



3. Виконані завдання надіслати на на вайбер ( номер 0991944064) 





___________________________________________________________________________
                                              

Не забудь! 

  У нас сьогодні є ще урок із всесвітньої історії.

ТЕМА:

 Постіндустріальне суспільство. ( записати в зошиті)

Завдання: познайомитися з поняттям постіндустріальне суспільство та його основними ознаками;  причинами антиглобалістського руху.

Твої дії:

1. Прочитати інформацію:

ХХІ століття - людство увійшло у нову стадію розвитку – постіндустріальної цивілізації.
                                 Ознаки постіндустріального суспільства:

  значну роль відіграє прогрес у науці й техніці, досягнення якого якісно змінюють усю систему виробництва;
-    виробництво більш зорієнтоване на задоволення потреб людини, максимально активізує творчі здібності людини, від якої вимагаються ґрунтовні знання, уміння самостійно приймати рішення та швидко реагувати на зміни ситуації;
-       поступово зникнуть величезні заводи й фабрики, які завдавали чимало шкоди навколишньому середовищу;
 набудуть поширення невеликі підприємства, безвідходні технології, використання синтетичної сировини замість природної, нових джерел енергії, суворе дотримання екологічних норм;
-        стане можливим подолання численних екологічних проблем;
-      Імовірний  початок деурбанізації — зменшення кількості населення міст, люди  віддаватимуть перевагу проживанню за їхніми межами; ( розглянь малюнок в підручнику на стор. 198 та коментар до нього);
-     держава зменшить безпосереднє втручання в економіку й суспільне життя загалом та опікуватиметься перш за все захистом прав людини, урегулюванням соціальних конфліктів, запобіганням правопорушенням:
-     відроджуєься інтерес до релігії, яка впродовж тисячоліть була для людини джерелом духовної сили й стояла на варті цивілізаційних традицій;
-         зросте популярності високої (елітарної) культури.

ЗВЕРНИ УВАГУ!
 Імовірно, що  подальший розвиток людства визначатиме  глобалізація — поширення дії певних чинників за межі окремих державних територій у масштабі всього світу.


2. Розглянь таблицю:

Позитивні прояви глобалізації
Негативне прояви глобалізації
формування системи міжнародного поділу праці й світового ринку, посилення авторитету міжнародних організацій,
обмін культурними здобутками й науковими знаннями,
 поширення оптимальних форм економічного,
 соціального й політичного життя, обмеження сфери військового виробництва
світові війни,
 масштабні економічні кризи,
загроза використання зброї масового знищення

Не дивлячись на те, що позитивних проявів більше саме негативні прояви спричинили появу з 1994 р. антиглобалістського руху.

3. Прочитай інформацію в підручнику - сторінки 198 -199 ( початок -негативні наслідки глобалізації..) та дай письмову відповідь  на запитання:

1. Коли з»явився антиглобалістський  рух.
2. Проти чого виступають антиглобалісти?
3. Які верства населення є учасниками цього руху?
4. Які гасла висувають антиглобалісти?
5. Якими методами користуються антиглобалісти в своїй боротьбі?

4. Письмові відповіді надіслати сьогодні на вайбер за номером ( 0991944064)


                                Бажаю успіхів!


















Урок з  історії України

ТЕМА: Суспільно - політичне і соціально - економічне становище України в умовах "гібридної війни" ( записати в зошит).

Завдання: познайомитись з реформами, які потрібно було здійснити в Україні в ситуації гібридної війни , яку Росія розгорнула проти України.

Твої дії:1. Опрацювати пункт 1, параграф 28. ( прочитати, вивчити дати на стрічці часу з жовтня 2014 року по червень 2017 року; )2. Розглянути карту на стор. 236 та умовні знаки до неї.3. Прочитати пункт 2, ( сторінки 235 -237).
4. Виконати письмово завдання до фрагмента джерела на стор. 237 ( із щорічного послання Президента України Петра Порошенка).


5. Відповідь надіслати сьогодні  на вайбер ( номер 0991944064)   або переслати на електрону пошту  irinachika09@gmail.com . ( 14 квітня!!!)

                                                  Бажаю успіхів!

_____________________________________________________________________________


Всесвітня історія 

Для ознайомлення з темою уроку перейти за посиланням: 


Складений план до тексту надіслати сьогодні 

 на вайбер ( номер 0991944064)   або переслати на електрону пошту  irinachika09@gmail.com . ( 9 квітня!!!)

                                   Бажаю успіхів!






 Сьогодні 7 квітня 2020 року. Я вітаю Вас зі святом Благовіщення!

І переходимо до теми  нашого уроку з історії України:


ТЕМА:  Збройна агресія Російської Федерації проти України.
МЕТА: проаналізувати причини росіської агресії та події , пов"язані з нею.

Хід заняття 

1. Легко буде тим, хто виконав раніше задані завдання, а саме:


- Прочитати параграф 27, письмово виконати завдання сьогодні, 7 квітня!!!

1)  . Пункти 1,2 – скласти таблицю:

Дати
Події





2. Пункт 3, скласти таблиці:

1). Мінські угоди:
Дата проведення
Учасники
Мета
Зміст, наслідки





2). Формат « нормандської четвірки:

Дата проведення
Учасники
Мета
Зміст, наслідки




УВАГА!!!

Виконані завдання  в зошиті, сфотогоафувати та надіслати на вайбер

 ( номер 0991944064)   або переслати на електрону пошту  irinachika09@gmail.com . ( 7квітня!!!)


Чекаю на Ваші відповіді!













Історія України

1. Виконати тести за посиланням
join.naurok.ua  код доступу 172387
                  
 Всесвітня історія

1. Виконати практичну роботу: прочитати тект, скласти до нього план:
https://drive.google.com/file/d/1t_wqt2Uc8_o-Nn9xVl6nT_Yw-aeCNGOC/view?usp=sharing

2.  Виконати тести за посиланням:
join.naurok.ua                  Код доступу 686940

























 

Шановні випускники,  доброго ранку!

Розпочинаємо  навчання в ІІ семестрі  за дистанційною формою.

Налаштовуємося на робочий лад . Пам»ятаємо, що до складання ЗНО залишилося небагато часу!!!

ТЕМА: Зростання суспільно – політичної  активності громадян  ( продовження).

НАША МЕТА: усвідомити процеси відродження релігійного і церковного життя та відновлення Кримської АРСР.

Для опрацювання параграф19, пункти 3,4.

Завдання:

1. За  матеріалами пунктів 3 -4 скласти  таблицю хронологію подій:

Дата

Подія

Особистості, пов»язані з подією

Твої особисті враження від події

 

 

 

 

 

2. Запам»ятати дати записаних подій.

3. Прочитати Документ 2, сторінка 165 -166, дати відповідь на запитання до цього документу ( запитання розташовано вгорі над документом).

4. Виконані письмові завдання як завжди сфотографувати та надіслати  ( сьогодні !) на Вайбер для перевірки.

                                               Успіхів у роботі!

УВАГА!!!

 Для навчання використовуйте матеріали Всеукраїнської школи онлайн. Для цього ознайомтеся з інформацією на сайті школи, розділ « Актуальна інформація» 



___________________________


1. Пройти тест за посиланням. join.naurok.ua Код 547386
- Прочитати параграф 27, виконати завдання:
1. Вивчити дати стор. 225, періоди збройної агресії РФ ( таблиця на стор. 226);
2. Пункти 1,2 – скласти таблицю:
Дати
Події





2. Пункт 3, скласти таблиці:
1). Мінські угоди:
Дата проведення
Учасники
Мета
Зміст, наслідки





2). Формат « нормандської четвірки:
Дата проведення
Учасники
Мета
Зміст, наслідки




Всесвітня історія 

1. Переглянути презентацію за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1gtONjdRj1PBN8Q7MhhMC9pLcBiYwY6Hr/view?usp=sharing
2. Прочитати параграф 20, Заповнити таблицю:
Дати
Події





Комментариев нет:

Отправить комментарий

Для Вас , учні.