10 клас домашні завдання

Доброго дня, шановні десятикласники!

Сьогодні 4  жовтня  2022 року. Урок з  історії України

Тема: Центральна Рада і Тимчасовий уряд: від протистояння до компромісу.

Для опрацювання параграф 7.

І. Прочитати пункт 1. Запам"ятати дату утворення виконавчого органу влади - Генерального секретаріату. За матеріалами  ( фото) стор. 47 познайомитися зі складом та головою Генерального секретаріату.

ІІ. Прочитати пункт 2. Запам"ятаи дату проголошення ІІ Універсалу Центральної ради.

( зміст на стор 48). Основна думка універсалу - поступки Центральної ради Тимчасовому уряду.

ІІІ. Прочитати пункт 3. За матеріалами таблиці на стор. 50 познайомитися з Інструкціями Центральної ради ( зліва в таблиці) та Інструкціями Тимчасового уряду ( справа в таблиці).

Звернути увагу на те, що Тимчасовий уряд запросив делегацію від України до Петрограду, але ця зустріч не відбулася, тому що 7 литопада 1917 року в Петрограді відбулася жовтнева революція, скинуто владу Тимчасового уряду і до влади прийшли більшовики на чолі з Леніним ( стор. 51).

Письмово виконати завдання № 1, 2 ( стор. 51).

Переслати мені на вайбер.

БАЖАЮ УСПІХІВ!

______________________________





























 Воєнні кампанії та події 1917 - 1918 років

Для опрацювання параграф 4.

Прочитати пунк 1. Записати в зошиті основні події:

1.Привід для вступу США у війну ( дата, сама подія).

2. Де, коли і ким було було оголошено війну США Німеччині.

Прочитати пункт 2. Познайомитися з подіями революції в Росії.

Прочитати пункт 3.Записати в зошиті основні подій на фронтах в 1917 році ( вони в основному виділені жирним шрифтом).

Прочитати пункт 4. Особливу увагу звернути на зміст "14 пунктів В.Вільсона".  Познайомитися з подіями на фронті в 1918 році.

Прочитати пункт 5. Запам"ятати основні події завершення війни -підписання капітуляції з боку Німеччини.

З матеріалу пункту 6 Ви дізнаєтесь про насдіки Першої світової війни.


Бажаю успіхів!


_______________________________________________


15 вересня, урок з всесвтньої історії

параграф 2, вивчити нові поняття із словника, опрацювати таблицю на стор. 9,

  п.3 - знати три ознаки Першої світової війни;

 п.4. - ознайомитися , що таке " план Шліффена", п.5. - записати основні битви 1914 року ( виділені жирним шрифтом).

Бажаю успіхів!

Чекаю на зустріч з Вами всіма під час наступного уроку!

_____________________________________

 

Сьогодні , 6 вересня, у нас урок з історії України.

ТЕМА: Україна в геополітичних планах Трлїстого союзу і Антанти.

Будь ласка, прочитайте самостійно параграф 

 ( сто 9 -14.).

Наступні наші уроки будуть відбуватися на платформі Tems, тому все детально з вами розглянемо.

Бажаю успіхів!



Доброго дня, шановні десятикласники!

Щиро вітаю Вас з початком навчального року!
Бажаю Вам віри в себе, в свої сили, адже Ви - старшокласники, Ви - перша допомога нам, доросли. Через два роки Ви вирушите  в самостіне життя, отже Вам необхідно вже зараз продумати свій майбутній шлях: вступ у навчальний заклад, які предмети необхідні. Зрозуміло, такі предмети , як українська мова, математика, історія України   - це предмети, які необхідні будуть всім Вам. 
Отже, набираємося сил, терпіння і розпочинаємо шлях по сторінках історіїї Новітнього часу.
 З понеділка, 05 вересня, ми будемо зустрічатися онлайн за  таким  розкладом:
вівторок - історія Україна.
Четвер - всесвітня історія. 
( щодо індивідуальних занять домовимося з Вами в телефонному режимі).

 Сьогодні, 2 вересня,    урок з історії України.

Тема уроку  : ВСТУП.
 Ви познайомитесь з матеріалом самостійно ( стор. 5 -8).
 Прочитайте, будь ласка, уважно ВСТУП.
 Читаючи маиеріал, запишіть тези до нього ( по два -три речення відповідного до кожногої частини). наприклад, частина
 " Україна і світ на порозі 20 ст . " можна записати коротко:
 19 ст. характеризується прискоренням економічного розвитку провідних країн Західної Європи, що дало змогу цим  країнам та США перетворити майже весь інший світ на свої колонії та півколонії , т.д.

Зверніть увагу на таблицю Періодизація історії України в 20 - на початку 21 ст. ( стор. 6 -7).
 Уважно прочитайте та ознайомтеся як правильно працювати з підручником  
 ( стор. 8).


Виконану роботу прошу надіслати мені на Вайбер за таким номером:  099 19 44 064.


                               Бажаю успіхів!


Доброго дня, шановні десятикласники!

Сьогодні у нас урок з історії України.

ТЕМА: Україна в геополітичних планах Трлїстого союзу і Антанти.

Будь ласка, прочитайте самостійно параграф 

 ( стор. 9 -14.).

Наступні наші уроки будуть відбуватися на платформі Tems, тому все детально з вами розглянемо.

Бажаю успіхів!










 124.

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQzrNSdz6P9OZBZp1tr3VEyISZAZWkruuJg8asPZyCqpymeMOQxGG1vlxkrFYdkkQ/pub?start=false&loop=false&delayms=3000


завдання з історії України на 19 квітня 2022

ТЕМА:Окупаційний режим в Україні 

1. Переглянути презентацію за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQpUb5b4JpjImG6Hq-v81vlAkCzXKCewcO6z0un--t9Yv05Uax6xkAdycTsfwIbXQ/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

2. Прочитати параграф 32

3. Запам"ятати слова із словників на стор. 221 - 225

4. Переглянути фото на стор. 219, 223, 224

5. Дати письмово відповіді на запитання до плакатів ( стор. 222)

БАЖАЮ УСПІХІВ! 


Завдання з всесвітньої історії на 14.04.2022

ТЕМА: Політика " умиротворення" агресора та її крах ( параграф 26).

Для опрацювання теми перейти за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vT7AQQC95bwZmDKIkVPcXtAd_JFAIg6lp2dk-Vxf7NZNoPgsA7peDDhlVePRlgMlQ/pub?start=false&loop=false&delayms=3000 

переглянути презентацію та дати письмово відповіді на запитання № 6,7, стор. 121.

БАЖАЮ УСПІХІВ! 

____________________________________

Завдання з історії України на 12 квітня 2022р.

ТЕМА: Початок радянсько -німецької війни

( параграф 31)

1. Запам"ятати дати , стрічка часу, стор. 208.

2. Прочитати пункт 1, за матеріалами якого

познайомитися з політичним та соціально -економічним становищем в Україні напередодні війни

3. Прочитати пункт 2.

 - за матеріалами пункту  записати ланцюжок подій радянсько -німецької війни в червні -липні 1942рр

 ( стор. 209 - 211), керуючись картою на стор. 210.

 - Усно проаналізувати схему "Причини поразок Червоної армії на початковому етапі радянсько -німецької війни"( стор. 212).

4. Прочитати пункт 3. Звернути увагу на репресивні заходи влади проти народу.

 - Дати письмові відповіді на запитання до фото на стор. 214.

5. Прочитати пункт 4. Познапйомитися з діяльністю націоналістичних організацій на початковому етапі війни.

БАЖАЮ УСПІХІВ! 

__________________________________________

 - Ознайомитися з поняттям терміну Вермахт.

 -Розглянути фото та підписи до них.

 - За катрою на стор. 200 прослідкувати події початку війни.

 -Ознайомитися з історичними документами №1, №2 ( тор. 201,202). 

-Розглядути каритакутуру на стор. 201 та підписи до неї.

2. Прочитати пункт 2. За картою простежити розширення кордонів УРСР.

 -- Розглянути фото та підписи до них на стор. 203.

3. Прочитати пункт 3. Запам"ятати значення термінів РАДЯНІЗАЦІ, БАНДЕРІВЦІ.

 -ознайомитися з історичними особистостями Андрій Мельник, Степан Бандера.

 -Розглянути плакати на стор.206.

Дати письмові відповіді на запитання до плакатів.

4. Прочитати пункт 4, документ №3 ( стор.207).

БАЖАЮ УСПІХІВ! 

______________________________________________________

Завдання з всесвітньої історії на 05.04.2022

ТЕМА:

Утворення осередків Другої світової війни.

Для ознайомлення з темою перейти за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vRF1Y4yvycFAOftCtuzilUuWkjA6dMCGB4tBxJhXepaTeEbomtlNn4UJPZjn1A11Q/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

БАЖАЮ УСПІХІВ!

________________________________________

Завдання з історії України на 28 березня 2022 р.

ТЕМА: Тематичне оцінювання за темою:

Західноукраїнські землі в міжвоєнний період.

Для виконання роботи перейти за посиланням:

join.naurok.ua

Код доступу 5553968

Бажаю успіхів!

              Навчаємося і все буде Україна!!!

І зразу даю завдання на 29 березня 2022 року

 з всесвітньої історії:

ТЕМА: Тематичне оцінювання з теми " Японія. Китай. Індія"

Для виконання тестів перейти за посиланням:

Код доступу 8456463

join.naurok.ua

Бажаю успіхів!

_________________________________________

Завдання на урок з Історії України 21 березня  2022р.

ТЕМА: Практична робота.

Для виконанання перейти за посиланням

https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTajs9O1lia9s2XJaXdvLpQBf2kMgC8wFv99HnfdAeTUbkjJVtqF8higm_s28-wZg/pub

Бажаю успіхів!

До уваги!!! 

Завдання з всесвітньої історії на 22.03.2022р.

ТЕМА: Країни Середнього та Близького Сходу.

Країни Латинської Америки

( параграф 24)

Для ознайомлення з темою перейти за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQjGuhZr98lXUzZOUJajX57laMuIRlJ5DG1MXJve-caq0RdBS04-Rm7VD4CPqWy_Q/pub?start=false&loop=false&delayms=3000 

Бажаю успіхів!

І зразу даю завдання на 29 березня 2022 року з всесвітньої історії:

ТЕМА: Тематичне оцінювання з теми " Японія. Китай. Індія"

Для виконання тестів перейти за посиланням:

Код доступу 8456463

join.naurok.ua

Бажаю успіхів!


___________________________________-_________________

ТЕМА: Українські землі у складі Чехословаччини

1. Для опрацювання параграф 29, пункти 1,2,3.

2. Переглянути презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vT0LC95PXlh53BAZNoN_xrRIFZpHR728ozWBcN5uqYY43CCBdLmRO1JRn2DXYC2CQ/pub?start=false&loop=false&delayms=3000 

Бажаю успіхів!


Західноукраїнські землі у складі Румунії

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQJDI91u8MOlOI9d5a_F11cweY1y5Wc8ec9yI6qqSyOIjhAKu9h4w5WYhkAWfWDRw/pub?start=false&loop=false&delayms=3000


Завдання на урок всесвітньої історії, 

3 лютого 2022 р.

ТЕМА: Японія.

Завдання:

1. Параграф 21, скласти конспект.

2. Переглянути презентацію за посиланням до моменту " Японія у Другій світовій війні".

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vRkMmn8-Angyli-s7clN4CgdltKflUf-BEC_fz3t-XAudPUQPpe5gCJx0Tn9cl0cA/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Бажаю успіхів!

__________________________________________






Сьогодні , 1 лютого  2022 року

Урок  історії України.

ТЕМА : Українські землі у складі Польщі.

ЗАВДАННЯ:

Переглянути презентацію за посиланням. Виконати тести, подані  в кінці презентації

ttps://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vRFiOPggxeaZEn7UHKw3Ku9AWafiV_ywtF2Dws2yWYmsKUefYyPteORY-hAb8t5Ww/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Бажаю успіхів!

_____________________________


1. Переглянути презентацію за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vTnBl7j6wLR-kLk7YGElMgaOd44XfERNy0XxCTkwO-eyQn_q0Izl-DmrAjYJijY-w/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

2. Виконати письмово завдання № 1 -6, стор.78, використовуючи матеріали параграфу 16.

Успіхів у роботі!

______________________





Завдання з історії України на 18 листопада 2021 року

ТЕМА: Встановлення УСРР та окупація України білогвардійцями.

ЗАВДАННЯ:

1. Запам"ятати дати зі стрічки часу.

2.  Прочитати параграф 14, пункт 1, звернути увагу на органи влади більшовиків, які почали діяти на території УНР.

Запам"ятати значення терміну " Реквізіція"

Звернути увагу на зміст ВОЄННОГО КОМУНІЗМУ

( стор 95).

Запам"ятати значення терміну " продрозверстка"  -завдання щодо збору продукції " розкладали " по дворах, селах.

Прочитати інформацію щодо антибільшовицьких виступах , зокрема, виникнення такого явища як

 " отаманщина" -історична довідка про Нестора Махна.

3. Прочитати пункт 2. Відстежити події встановлення денікінської влади в Україні. 

Знати зміст " київська катастрофа"

4. Роздивитися плакати на стор. 98. Дати відповіді на запитання до них ( усно).

Прочитати документ " Що таке білий та червоний терор" ( стор. 98 -99)

5. Прочитати пункт 4.

6. Дати письмово відповіді на запитання№1, № 3, ;

.№ 4. ( стор. 100 -101)

Успіхів у роботі!

_______________________________

Сьогодні 16 листопада 2021 року

Урок всесвітньої історії

ТЕМА: Італія.

Завдання:

Прочитати параграф 11, пункт 1 -3.

Дати письмово відповіді на запитання:

№ 1 - 6.

творча робота -  № 14 ( за допомогою інтернет -ресурсів).

Успіхів у роботі! 

________________________________

Завдання на 15 листопада 2021 року

Історія України

ТЕМА: Західноукраїнська Народна Республіка

Завдання:

1. Запам"ятати дати стрічки часу, стор. 86.

2. зверніть увагу!!!  13 листопада 1918 року була проголошена Західноукраїнська Народна Республіка.

3. Прочитати пунк 1, параграф 13.; познайомитися з біографічними даними  Євгена Петрушевича.

4. Запам"ятати: 

22 січня 1919 року - проголошено Акт злуки

 ( об"єднання)Західноукраїнської Народної Республіки та УНР.

4. Прочитати пункт 2.

 Скласти ланцюжок подій українсько -польської війни; познайомитися з історичними даними про Михайла Омеляновича -Павленко.

5. Прочитати пункт 3. Познайомитися зі становищем Буковини та Закарпаття.

Письмово виконати завдання:

№ 1, № 3, № 4.

Успіхів у роботі!

_________________________________________


ТЕМА: Директорія УНР

Завдання:

1. Запам"ятати дати на стор. 78.

2. Звернути увагу на те, що на противагу гетьманській владі Скоропадського 14 листопада 1918 року  було створено український орган  -Директорія - орган із п"яти осіб для керівництва повстанням проти гетьмана.

3. Прочитати пункт 1. Звернути увагу на те, що між членами Директорії не було співпраці і реальна влада належала отаманам.

4. Прочитати пункт 2. Скласти ланцюжок військових подій  війни в грудні 1918 -червні 1919 року.

5. Прочитати пункти 4,5. За умовними знаками переглянути  карту на стор. 83.

6. Виконати письмово: № 1, 3, 6

Успіхів у роботі.

____________________________________________________________

Сьогодні 9 листопада 2021 року

Урок з всесвітньої історії 

ТЕМА: Франція.

Завдання:

1. Прочитати параграф 10.

2. Дати письмово відповідь на запитання № 1 -5

 № 13 ( скласти історичний портрет Е. Деладьє, можна викоритовувати додаткову інформацію)

            Успіхів у роботі!

______________________________________

Урок з історії України

ТЕМА: Українська держава гетьмана Павла Скоропадського

Завдання:

1. Опрацювати дати на стор. 70 ( вивчити)

2. Прочитати пункт 1, параграф 11, познайомитися з історичною довідкою про Павла Скоропадського 

( стор. 72), прочитати Документ №1, стор. 72 -73, звернення Павлл.а Скоропадського до громадян України;.зверніть увагу на новий виконавчий уряд, який очолив Федір Лизогуб : перегляньте фото, стор. 73.

3. Прочитати відомості про Василя Вишиваного.

4. За схемою на стор. 74 ознайомитися з Особливостями внутрішньої політики гетьмана Павла Скоропадсьвого.

5. За матеріалами пункту 2 дати відповідь на запитання : Як селяни та робітники поставилися до гетьманського режиму? ( письмово).

6. Прочитати пункт 6. Запам"ятати значення терміну Делімітація. Переглянути фото та підписи до них на стор. 76.

7. Дати письмові відповіді на запитання № 1, № 2. № 5 ( в цьому завдання відповіді  вказати номерами)

                              Успіхів у роботі!

____________________________________________________


Сьогодні 1 листопада 2021 року

Урок всесвітньої історії

ТЕМА: Велика Британія.

Завдання:

Прочитати параграф 9, дати відповіді на запитання № 1 -5 ( стор. 44)  - письмово.


Виконану роботу надіслати для перевірки на вайбер

УСПІХІВ У РОБОТІ! 

______________________________

Урок з історії України.

 ТЕМА : Тематичне оцінювання за розділом № 2.

Виконати тести за посиланням:

join.naurok.ua

Код доступу 6109602

Успіхів у роботі!

_______________________________________

Урок всесвітньої історії 

ТЕМА: США

Завдання:

1. Прочитати параграф 8, пункт 1.

 - ознайомитися з таблицею на стор 37.

2. Прочитати пункт 2, запам"ятати дати, події.

3. Прочитти пункт 3, запам"ятати значення терміну Біржа.

4. Прочитати пункт 4, розглянути фото на 39, дати відповідь на запитання до фото ( письмово).

5. Прочитати пункт 5, запам"ятати зміст терміну

 " Новий курс" 

6. Виконати письмово завдання  № 1 -4,  стор. 41.

Виконану роботу надіслати для перевірки на вайбер

УСПІХІВ У РОБОТІ! 

______________________________________________________________

Сьогодні 25 жовтня 2021 р.  

Урок з історії України.

 ТЕМА : Практичне заняття № 3

join.naurok.ua

Код доступу 6109602


Брестський мирний договір: політичні наслідки та реакція суспільства ( тему записуємо в робочому зошиті)

Завдання:

Прочитати параграф 10, пункт1.

Виконати завдання 1. ( письмово)

Прочитати  пункт 2, роздивитися фото на стор. 67, дати відповіді на запитання 1,2 після пункту 2. ( письмово)

Прочитати пункт 3, виконати завдання 3: З  -поміж наведених тверджень  про причини поразки Української ЦР оберіть три,які вважаєте найвагомішими. ( письмово)

Виконану роботу надіслати для перевірки на вайбер

УСПІХІВ У РОБОТІ!

_____________________________


























1. Прочитати параграф 35, пункти 3 -4.

2. За матеріалами стор. 253 -254  виконайте наступні завдання:

а) Дати відповідь: Чому попри різну діяльність ці історичні діячі долучилися до творення історії України.

б) Одним -двома реченнями визначте внесок кожного в історію України.

Виконане завдання надіслати для перевірки.

Успіхів у роботі.

________________


Завершення Другої світової війни. Ціна перемоги.

Завдання:

1. Прочитати параграф 35,  пункт 1. 

2. Вивчити дати на стор. 246.

3. Розглянути фотодокументи на стор. 248. Дати письмові відповіді до цих фото ( стор. 248).

4. Прочитати пункт 2, параграф 35.

Скласти та заповнити таблицю:

Назва конференції/ Рік проведення/ Ухвалені рішення

Виконану роботу надіслати для перевірки.

УСПІХІВ У РОБОТІ!

________________________________












 Звільнення України від нацистських військ.

Завдання:

1. Переглянути презентацію за посиланням:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vRvrgOTuNyIBNbKf3eWxe6aAb5DXuhMtVSp4DdPJ4VOsJ24wCmemIu-59TrKMKq0g/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

 

2. Прочитати параграф34.

Скласти хронологічну таблицю:

ДАТА / Події

Виконану роботу надіслати для перевірки.

Успіхів у роботі!

________________________________

   1. Заповнити таблицю:

галузь

Дата

Представники

Досягнення

 

 

 

 

 

 

2. Запам»ятати  терміни із Словника.

3. Роздивитися фотодокументи та надписи до них на стор.169 -174.

 

          Виконану роботу, (як завжди) переслати для перевірки.

                              УСПІХІВ!

_____________________________________________________



11 січня 2021 року

 

 Шановні десятикласники,  доброго ранку!

Розпочинаємо  навчання в ІІ семестрі  за дистанційною формою.

Налаштовуємося на робочий лад,  адже до закінчення навчального року залишилося небагато часу!!!

          Записуємо в робочих зошитах:

Практичне заняття:  Ідеологізація суспільного життя та репресії у радянській Україні.

Для опрацювання параграф 24.

         Виконати наступні завдання:

1. Прочитати пункт1. Виконати ЗАВДАННЯ 1 ( стор. 165, вгорі).

Саме завдання не переписувати; записати: Завдання1 і зразу давати відповідь!

2. Прочитати пункт 2. Письмово виконати завдання 2 ( стор. 166), зверніть увагу, що буде дві відповіді:

 - вказати причини репресій проти української інтелігенції;

 - чому у ГУЛАГу опинилися представники різних галузей і різних культурних царин?

3. Прочитати пункт 3. Робота аналогічна пункту 2. Виконати Завдання 3

 ( стор. 167), зверніть увагу, що в ньому також два запитання, отже буде дві відповіді.

  Виконані завдання як завжди сфотографувати та надіслати сьогодні на Вайбер для перевірки

Успіхів у роботі!

 

УВАГА!!!

 Для навчання використовуйте матеріали Всеукраїнської школи онлайн. Для цього ознайомтеся з інформацією на сайті школи, розділ « Актуальна інформація» 


___________________________________________________















































__________________








Доброго дня , шановні десятикласники! 

СЬОГОДНІ 28 травня 2020 року

Вітаю Вас із закінченням вивчення курсу Громадянська освіта.
Вам пропонується контрольна тестова робота, для виконання якої перейти за посиланням:

join.naurok.ua  Код доступу 2647327








_________________________________________________


Останній урок з історії України за курс 10 класу.


ТЕМА: Контрольна робота по темі" Україна в роки Другої світової війни"
Для виконання перейти за посиланням:


join.naurok.uaКод доступу 5791342








Бажаю успіхів!

________________________

СЬОГОДНІ 25 травня 2020 рокуУ нас із Вами останній в цьому навчальному році урок із всесвітньої історії.

 Хочу подякувати кожному із Вас, хто в екстремальних умовах карантину
 " взяв себе в руки" і постійно виконував усі завдання.
МОЛОДЦІ!!!

Ваше останнє завдання:

Вам необхідно виконати підсумкову контрлольну роботу за ІІ семестр.

Для цього перейдіть за посиланням:

join.naurok.uaКод доступу 2794828

_________________________________________________________________ 


Урок із громадянської освіти  - 25 тарвня 2020 року.Пропоную пеоеглянути презентацію за посиланням.


Ця тема -наше майбутнє, яке чекає на нас вже , можливо, з кінця цього року. Тому ми повинні бути обізнаними в данній темі. Перейди за посилання та познайомся з темою:

https://drive.google.com/file/d/1dJA2LKE-7xjPvrDmWoczH4YVTUFsE6QF/view?usp=sharing 
__________________________________________________________

Урок з всесвітньої історії на 
22 травня 2020 року
ТЕМА: Контрольна робота з теми: Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період.


Для виконання роботи перейти за посиланням:


join.naurok.uaКод доступу 2660063



_____________________________________________

СЬОГОДНІ 21 травня 2020 року 

Вітаю всіх Вас із Днем вишиванки!
Нажаль, в цей знаменний день ми не маємо змоги бути всі разом, тому звертаюся до вас із проханням
 переглянути це відео і ще раз доторкнутися до такої щирої української душі, яка створила таку красу - українську вишиванку 


 Урок з громадянської освіти - 21 тарвня 2020 року

ТЕМА: Узагальнення знань, умінь, навичок 
ТВОЇ ДІЇ:
Виконати тести за посиланням:
join.naurok.uaКод доступу 3695958
_____________________________________________

УВАГА!

Завдання з історії України на 19 травня 2020 року

( завдання на 18 травня - розташовані нижче)

ТЕМА: Практична робота.Рідний край в роки Другої світової війни.


МЕТА: дізнатися про події на Сумщині в роки Другої світової війни; розвивати вміння використовувати інтернет - ресурси ; розвивати вміння висловлювати власну думку щодо теми.


ТВОЇ ДІЇ:

1. Переглянути матеріали за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1wnZXscpDfEYM47wS1WecU8yq_520O5u7/view?usp=sharing

2. Використовуючи інтернет - ресурси , скласти есе на тему "Мій край в роки Другої світової війни". ( можна писати про село Клишки, або про Шосткинський район, або про Сумську область, на вибір)

      Виконану роботу надіслати 19 травня для перевірки 


___________________________________________________________


СЬОГОДНІ 18 травня 2020 року

Урок з всесвітньої історії.
ТЕМА: Практична робота. Розвиток науки в міжвоєнний період

ЗАВДАННЯ: розвивати вміння складання історичного портрета.


ТВОЇ ДІЇ: 


1. Скласти історичний портрет одного з лауреатів або лауреаток Нобелівської премії ( на вибір із списку на сторінці 165.)


2. Користуватися Планом  " Як скласти історичний портрет", розташованим на форзаці в кінці підручника

3. Виконане завдання надіслати для перевірки 18 травня 2020 року.

___________________________________________ 

18 травня 2020 року - Громадянська освіта  

Практичне заняття:

ТЕМА: Як ви ставитеся до процесів глобалзіації ( записати в зошиті)

МЕТА: визначити, чи є ти прихильником або противником глобалізації; чи стикався ( - лась) з проявами глобалізації; які позитивні й негативні наслідки цього ти відчув( -ла).

ТВОЇ ДІЇ:

 Сторінки підручника 184 – 186.варіант ІІ.
Для роботи надана анкета. Так як ми не маємо можливості провести анкетування у ширшому колі, то  відповіді на запитання дасть  кожен із вас.
Записуємо в зошиті:
                      Анкета для опитування:
Даємо відповіді:

№ 1 :  Так або на

№ 2: Відповідь обираємо із запропонованих та записуємо під № 2

№ 3: Відповіді Так/ні. Наприклад : 1. Так. 2. Ні.

№ 4: Обираєте відповіді із запропонованих, ( їх буде декілька), та записуєте в зошиті.

№ 5: Подібно до №4:

Обираємо із запропонованих відповіді та записуємо ( їх буде декілька). Звертаємо увагу на те, що є 5.1  та 5.2.

 Виконану роботу надсилаємо сьогодні для перевірки.

_________________________________________________________

 СЬОГОДНІ 15 травня 2020 року.Урок з всесвітньої історії

УВАГА!


Розпочинаємо останній розділ УІІІ. 

Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період.


ТЕМА: Освіта та наука . Література та мистецтво
ЗАВДАННЯ: познайомитися з розвитком  культури в міжвоєнний період.
ТВОЇ ДІЇ:
1. Параграф 35, пункт 1:
Прочитати, звернути увагу на відмінність у розвитку освіти в міжвоєнний період  в країнах Європи, США та СРСР.

2. За пунктом 2 дізнатися про розвиток науки.
 Перед тобою таблиця 
Найважливіші науково - технічні відкриття в міжвоєнний період. 
Ці відомості тобі необхідні не тільки як учню 10 класу, а й як різнобічно розвиненій особистості.
  Зверни увагу на те, що саме в міжвоєнний період запроваджено Нобелівську премію. Ознайомся , кому присуджено перші премії, розглянь медаль лаурета цієї премії ( стор. 164).

3. За пунктом 3 ознайомся з основними тенденціями розвитку літератури та мистецтва, а саме:
 - що таке декаденс;
 - що  таке масова культура.

4. За пунктом 4 ознайомся з розвитком літератури в міжвоєнний період за поданою табличкою ( сторінка 166).
ЗАПАМ"ЯТАЙ:
Назви течій, зміст течій та їх представників.

5. Матеріал пункту 5 допоможе дізнатися про напрямки в мистецтві.
За цим матеріалом склади табличку в зошиті:

Назва течії                    Прізвище художника              Країна     

6. За матеріалами пунктів 6,7 склади табличку:

Прізвище митця                               Досягнення  

Виконану письмову роботу надіслати для перевірки.
Бажаю успіхів!


Сьогодні 14 травня.
Урок із громадянської освіти.

ТЕМА: Тематична робота по темі "Україна, Європа, світ".

ЗАВДАННЯ:
1. Письмово виконати тести на сторінці 187.
2. Дати розгорнуту відповідь із прикладами та власними висновками на запитання:
 - Що заважає Україні стати повноправним членом Європейського Созу і НАТО?

Виконану роботу надіслати сьогодні для перевірки  

________________________________________________________________________



 


Тож, зверніть увагу на виконання наступних робіт:

                  Урок з історії України  -  12 травня 2020 року


ТЕМА: 

Культура  України в роки Другої світової війни.

ЗАВДАННЯ:

 проаналізувати стан розвитку культури в Україні в роки Другої світової війни.


ТВОЇ ДІЇ:

1. Прочитати пункт 4, сторінки 250 - 252.

2. Скласти табличку :
Галузь ( наприклад, освіта)          Досягнення                П.І. діячів. 

3. Самостійно зробити та записати висновок щодо стану розвитку культури в Україні в роки Другої світової війни. 

Виконане завдання надіслати, сьогодні, 12 травня , на перевірку. 

________________________________________________________________


Урок із всесвітньої історії  на 8 травня 2020 року

( хто виконав 7 травня   - може не виконувати)


ТЕМА:


 Контрольна робота з теми "Друга світова війна"


ЗАВДАННЯ:


 узагальнити та перевірити знання з данної теми.


ТВОЇ ДІЇ:


для виконання роботи перейди за посиланням:                               join.naurok.ua     Код доступу 260711


     УСПІХІВ У РОБОТІ!


__________________________________________________






_____________________________________________________________________________


Сьогодні 5 травня 2020 року

Урок з історії України

ТЕМА: Завершення Другої світової війни. Ціна перемоги ( записуємо в зошиті)
ЗАВДАННЯ: розширити своїх знання щодо подій завершення Другої світової війни ; дізнатися про внесок українського народу в перемогу над нацизмом та ціну, яку заплатив наш народ за перемогу.

( на допомогу - параграф 35)

ТВОЇ ДІЇ:

1. Переглянути матеріали за посиланням: 


Якщо немає можливості переглянути матеріали, прочитай пункт 1, параграф 35.

2. Прочитай фрагмент  праці історика на сторінці 247.

3. З уроку всесвітньої історії ти вже знаєш про ухвали Тегеранської та Ялтинської конференцій. Прочитай третій абзац пункту 2 на сторінці 249,
ЗВЕРНИ УВАГУ!!! 
За цими рішеннями були здійснені масові переселення :
поляків -із території західних областей УРСР до Польщі,
українців - із території Польщі до УРСР
( це було здійснено насильницьким шляхом - депортація).
4. Дізнайся про внесок українських вчнених у боротьбу з окупантами
 ( пункт 3), а саме:
 - вчені - медики розробляли нові методи лікування у фронтових умовах;
 - застосування методів Інституту під керівництвом Є.Патона на танкових заводах.
5. Зверни увагу на те, що і в часи війни не зупинялося культурне життя , але зі своїми особливостями:
 -  життя у ворожій окупації ( постанова Вермахту № 34 - стор. 250),
 - загибель представників культури;
 - зруйнування культурницьких установ;
 - боротьба письменників на фронтах.
Прочитай третій абзац, сторінка 251, дізнайся про подвиг письменниці Олени Теліги. 
Прочитай четвертий пункт , сторінка 252, дізнайся про вклад О.Довженка, письменника та режисера ,у боротьбу з ворогом.

6. Ознайомся з історичними довідками на сторінках 253 - 254 та виконай письмово завдання:
 № 1, № 3 ( сторінка 254)
Чекатиму на відповіді сьогодні. 5 травня.
_____________________________________________________________________ 







Сьогодні 4 травня  2020 року.

Нехай у Вас буде травнений та, водночас, робочий, настрій!

Урок із громадянської освіти

ТЕМА:   Україна - член європейського та світового співтовариства.
ЗАВДАННЯ:Познайомитися з геополітичним становищем України;  яка є співпраця України з міжнародними організаціями; з європейським вибором подальшого розвитку України.

ТВОЇ ДІЇ:

1. Прочитати пункт 1 Теми 3, сторінка 179. 

                               Зверни увагу!

 - на особливості географічного розташування України;

                                  ЗАПАМ"ЯТАЙ!!!

Соціокультурна й географічна рубіжність становища України дає для неї можливість стати як мостом, що поєднує Схід і Захід, так і "сіро" зоно між ними.

        Яка з них буде реалізована, залежить від українських політиків та народу!!!


2. Переглянути матеріали за посиланням: ( якщо не має можливості - уважно перечитати пункт 2, сторінки 179 - 181)


3. Розглянути табличку "Участь України в миротворчих місіях ООН".

4. Роглянути табличку на сторінці 182 "Участь України в діяльності міжнародних організацій" ( постарайся запам"ятати , це є матеріал, який необхідний для складання ЗНО з історії України).

Пункт 3 на сторінках 181 -183 є коментарем до цієї таблички.

5. Виконати письмово завдання:Сторінка 183,  № 1, 3 ( читай уважно запитання),  6.

__________________________________________________________________ 

              Виконане завдання сьогодні, 4 травня, надіслати на відомий номер!                          Чекатиму на Ваші роботи!

___________________________________________________________________________



   Не забудь, що у нас сьогодні також  урок із всесвітньої історії!

ТЕМА: Практичне заняття . Праведники народів світу.: подвиг в ім"я лдини. ( записати в зошиті)ЗАВДАННЯ: познайомитися з поняттям " праведники народів світу"; вміти давати оцінку діяльності "праведників" в роки Другої світової війни; розвивати вміння висловлити свої думки. 

Для ознайомлення з матеріалами перейди за посиланням:  


Ознайомившись із матеріалами, виконай  письмово завдання:Дай відповіді на запитання : 

1. Хта такі праведники народів світу?

2. Коли і ким започатковано звання "праведник народів світу"?

3. Які вимоги до отримання звання "праведник народів світу"?

4. Які нагороди отримує "праведник народів світу"?

5. Розглянь табличку " Список праведників народів світу".  Зроби свій висновок стосовно неї.

 6. Як , на тво думку, чи необхідно і зараз цьому питанн приділяти увагу, адже пройшло вже 75 років з моменту закінчення Другої світової війни? Сво думку поясни.

              Письмові відповіді, як завжди, чекатиму сьогодні! 

_______________________________________________________________





Сьогодні 28 квітня 2020 року

Урок з історії України

ТЕМА : Вигнання з України нацистських окупантів.  ( записати в зошиті)

ЗАВДАННЯ: познайомитися з подіями, які дали можливість Червоній Армії визволити Україну від нацистських загарбників.

На допомогу параграф 34.

ТВОЇ ДІЇ:


1. Вивчити основні дати на стороінці 237.

2. За матеріалами пунктів 1 - 2 скласти хронологічну табличку подій: ( дати та події намагайся максимально  запам"ятовувати, не забувай, цей матеріал  необхідний для складання ЗНО)


ДАТА                                           ПОДІЯ

                                                                       УВАГА!!! 

 - ЗАПАМ"ЯТАЙ: 

ПЕрша визволена від ворога місцевість - село Півнівка Ворошиловградської ( нині Луганської)  області - 18 грудня 1942 року

 -  ЗАПАМ"ЯТАЙ:

Липень 1943 рік - Сталінський наказ № 277 "Ні кроку назад!" ( для запобігання відступу солдатів створено штафні роти, які стріляли своїх солдатів при спробі відступу назад ).

 -  ЗВЕРНИ УВАГУ!!! 

Київська наступальна операція, підсумком якої відбулося звільнення Києва - 6 листопада 1943 рік. ( перемога на крові майже 500 тисяч солдатів, серед яких мобілізовані  українці -" чорносвитники", бо не мали на війської форми, ні  навіть зброї - використовувалися як " гарматне м"ясо" під час наступу, " спокутавши провинну перед Батькіщино та її великим вождем  Сталіним" за перебуванням в окупованій Україні.  


ЗАПАМ"ЯТАЙ:   Корсунь - Шевченківська операція - 24 січня -17 лтого 1944 року- початок визволення Правобережної України

ЗАПАМ"ЯТАЙ: Завершення визволення УРСР - - 8 жовтня 1944 року - село Лавочне ( Дрогобицька область)

2. За пунктом № 3:Прочитай надані матеріали. Особливу увагу зверни на історичні документи про депортування кримсько - татарського населення , яке відбулося 18  -20 травня 1944 року.

3. Сторінка 244. До кожного фото підписати час  його створення . 

Отже, в зошити повинні бути два виконаних завдання: табличка та підписи до фотодокументів.

  Відправка задань, як завжди, сьогодні на відомий номер.




_________________________________________________________________


Cьогодні 27 квітня 2020 року.

Урок із всесвітньої історії

 Для ознайомлення з матеріалами уроку перейти за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1G5qRWfxY1Xf40b7NI_FSoxLjO-YR_1Op/view?usp=sharing

                  _____________________________________________ 

Урок з громадянської освіти

Сьогодні у нас цікава тема:

 Практична робота:  Виклики сучного світу ( записати в зошиті). Виконання обов"язкове!!!

Твоє завдання:  розширити знання щодо глобальних проблем сучасності; вміти їх  аналізувати, наводити приклади та мати  власну думку щодо  пошуку шляхів вирішення глобальних проблем.

ТВОЇ КРОКИ: 

1. Уважно прочитати матеріал , розташований на сторінках 167 - 171. Матеріал дуже цікавий!!!

2. Прочитай уважно табличку на сторінці 168 ( матеріал  3 пункту розшифровує табличку).

3. Розглянь подані фото на сторінках 168 - 171.

4. УВАГА! ДАЙ ПИСЬМОВО ВІДПОВІДІ:
Сторінка 171, № 6, 7,  8. 


Виконане завдання  практичної роботи надіслати на відомий номер 


 сьогодні ,  (27 квітня)!



____________________________________________________________________________








Сьогодні 24 квітня 2020 року

Урок із всесвітньої історії

ТЕМА: Завершення та підсумки Другої світової війни. ( записати в зошиті)

Твої дії: 

1. Ознайомитися з матеріалами уроку за посиланням:


2. Виконати письмову роботу за матеріалами параграфа №33, а саме:

скласти перелік подій завершального етапу війни ( пункти 1 - 3), у вигляді таблиці.


Виконане завдання надіслати на відомий номер  сьогодні ,  (24 квітня)!


__________________________________________________________________________________



Сьогодні 23 квітня 2020 року

Я дуже здивована тим, що Ви безвідповідально поставилися до виконання попередніх  робіт. Сподіватимуся, що сьогоднішній урок засвоїте та виконаєте завдання вчасно. 

                                     Урок з громадянської освіти

Тема: Міграційні процеси. ( записуємо в зошиті).Твої завдання: познайомитися з поняттям міграційних процесів , їх видів у сучасному світі та , зокрема, міграційні процеси в Україні.

Твої дії:

1. Познайомитися з матеріалами за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1wtGYPM47DjmE3ZyP2r6PubZhuIS3qxEk/view?usp=sharing

2. Виконати письмове завдання:

Дати відповіді на запитання:


а). Яка роль міграції в сучасному світі?
б). Яке місце посідає Україна в міграційному процесі?


Виконані завдання надіслати на відомий номер  сьогодні ,  (23 квітня)!









Урок з історії України 

ТЕМА: Розгортання Руху Опору в Україні. УПА. ( записати в зошиті)


Завдання: розширити свої знання з розгортання Руху Опору , зокрема, в Україні; дізнатися про утворення Української повстанської армії.

Твої дії:

1. Вивчити дати на стор. 227.2. Переглянути презентаці за посиланням: 



3. Розглянути фото та коментарі до них на стор. 228 - 234

4. Виконати письмові завдання:

а) стор. 230 ( вгорі) . Прочитати фрагмент статті з "Енциклопедії історії України" та виконати завдання до нього.


б) стор. 230, розглянути плакати та дати письмово відповіді на запитання під плакатами.

в) стор. 233, Прочитай джерело ( Із листівки УПА) та дай відповіді на запитання до цього джерела.

Виконані завдання надіслати на відомий номер  сьогодні ,  (21 квітня)!


____________________________________________________________________________








Сьогодні 17 квітня 20202 року

Урок з всесвітньої історії

ТЕМА:
ВОЄННІ ДІЇ В 1944 році ( записати в зошиті).



Твоє завдання:

 познайомитися з подіями Другої світової війни, які відбулися  в 1944 році



Твої дії:



1. Дізнатись про основні військові операції по визволенню території СРСР:

( намагайся запам»ятати матеріал цієї з цієї таблиці, він потрібен для ЗНО з історії України)


ДАТА
НАЗВА
НАСЛІДКИ
14 січня – 29 лютого 1944
Корсунь –Шевченківська операція
«другий Сталінград»;
Закінчилася 900-денна блокада Ленінграда;
вигнання нацистів з Правобережної України
26 березня 1944
Вихід Другого Українського фронту на державні кордони СРСР

8 квітня  - 12 травня 1944
Кримська операція
Розгром німецько –румунського угрупування
10  червня – жовтень  1944
Удар по фінській армії на Карельському перешійку
Радянська армія вступила на територію Норвегії
23 червня -29 серпня 1944
Операція «Багратіон»
( командувач Г. Жуков)
Визволення Білорусії; Радянська армія вийшла до кордонів Східної Прусії, Польщі.
13 липня  - 29 серпня 1944
Львівсько –Сандомирська операція
( командувач І. Конєв)
Звільнено Литву, Латвію, Естонію,
Радянська армія захопила передмістя Варшави.
20 -29 серпня 1944
Яссько – Кишинівська операція
Звільнено Молдавію
Жовтень 1944
Карпатсько –Ужгородська операція
Повністю звільнена територія України





2. Відкриття Другого фронту.



Переглянь відео за посиланням:






3. За планом «Енвіл» ( початок 15 серпня 1944 року) почалося визволення Франції.

4. Наслідком операції «Маркет – гарден»( 17  -26 вересня 1944) звільнено порт Антверпен у Бельгії.



5. Тихоокеанські бої.



23 жовтня 1944 – острів Лейте – найбільша в історії  Другої світової війни морська битва між флотом союзників ( англо – американські війська) та японським флотом. Наслідки: японський флот розгромлено за 4 дні.

До кінця 1944 року звільнено Філіппіни.



6. Для ознайомлення з визволенням країн Східної Європи виконай наступне завдання ( це є письмовим завданням).



Прочитати пункти  3,4 ( стор. 152 -154) та дати письмово відповіді на запитання №  7 -9 , стор. 155.



Виконане письмове завдання, як зі раніше, надіслати сьогодні на відомий номер.

                                     Бажаю успіхів!


___________________________________________________________________________



Сьогодні 16 квітня 2020 року 

Урок з громадянської освіти  

Для ознайомлення з темою перейти за посиланням:





__________________________________________________________________________

Урок з історії України 

ТЕМА: Окупаційний режим в Україні: ( записати в зошиті)

Ваше завдання: познайомитись із подіями, пов"язаними з окупаційним режимом в Україні; відпрацьовувати вміння самостійної роботи.

Зверніть увагу на те, що  частина матеріалу Вам відома з уроку всесвітньої історії. Сьогодні ми розглянемо  це явище на теренах України.

Для ознайомлення з темою уроку необхідно переглянути презентацію за посиланням:


УВАГА!!!
Для тих, хто не зміг переглянути презентацію - завдання - прочитати параграф 32.  

 Письмове завдання: сторінка 224. Робота з джерелами.

Прочитати фрагменти поданих на сторінці історичних джерел та виконати завдання до них.

Далі працюємо за відомою схемою: готові відповіді надсилаємо за відомим Вам номером, сьогодні, 14 квітня!!!                                                              Бажаю  успіхів !















Урок з громадянської освіти 

Для подальшої роботи перейти за посиланням:                                         


Бажаю  успіхів!  Чекаю на письмові роботи!

 

13 квітня 2020 року

Урок з всесвітньої історії 

Тема:  Окупаційний режим у поневолених країнах. Рух опору. ( записуємо в зошиті) 

Для ознайомлення з темою перейти за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/13tI5CDJl4O-lzLpBTIHQVgEulArMtto-/view?usp=sharing

 

1. Переглянути презентацію за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1ySwgjsm1NCsLATJ-zlSDHCy67CgvcnwO/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/1ySwgjsm1NCsLATJ-zlSDHCy67CgvcnwO/view?usp=sharing 

Якщо немає можливості переглянути презентацію - читаємо параграф 30.

2. Прочитати пункт 2, параграф 30.
3. Прочитати пункт 5, параграф 30 ( разом з таблицею "Тегеранська конференція".

4. Письмово  виконати завдання:Сторінка 145 , № 1 -5; № 12. 


Виконану роботу сьогодні, 10 квітня , переслати за відомим варіантом:


1) фотографується і відправляється по вайберу на номер 0991944064

( з поміткою від кого)    

 Успіхів у роботі!

                      















Сьогодні 9 квітня 2020 року. Громадянська освіта.

Для ознайомлення з темою уроку перейти за посиланням:https://drive.google.com/file/d/1qiM1sOtXMWn2tvVbSNeLxoEuPehhUZBs/view?usp=sharing 

В зошиті записати  дату, тему практичного заняття.
Виконати завдання: скласти резюме  - вид документа, в якому подаються короткі відомості про навчання, трудову діяльність та професійні успіхи й досягнення особи, яка його складає. 

Виконану роботу сьогодні, 9 квітня , переслати за відомими варіантами:
















Сьогодні 7 квітня 2020 року. Вітаю Вас зі світлим святом Благовіщення!

І переходимо до нашої  наступної теми :

ТЕМА: Початок Другої світової війни 1939 -1941рр. Радянсько - німецькі договори.


МЕТА уроку: ознайомлення з основними подіями 1939 - 1941років, пов"язаних з початком Другої світової війни та українським питанням в цьому контексті

Хід нашого заняття. 

Легко тим, хто вже старанно опрацював матеріал, який я пропонувала раніше, а саме:


1. Переглянути презентацію за посиланням
2. Прочитати параграф 30; виконати завдання:
1). Вивчити дати, стор. 197,
2) Роздивитись всі фото, карикатури  та надписи до них на стор. 198, 199, 201, 203, 204 -206.
                                             
УВАГА!

Письмове завдання на перевірку: 

1) Сторінка 203,

  "Прокоментуйте фотографії" - дати відповіді на запропоновані запитання під № 1, №2.


2) Сторінка 206, завдання до плакатів: Яким подіям та явищам присвячено тогочасні плакати?

Відправка виконаних завдань Вам відома:

1) фотографується і відправляється по вайберу на номер 0991944064

( з поміткою від кого)    сьогодні, 7 квітня!               

АБО
2) відправляється на електронну пошту    irinachika09@gmail.com 

 Успіхів у роботі!












Сьогодні 6 квітня 2020 року  і ми розпочинаємо з вами роботу по - новому.


Тема нашого уроку:  Воєнні дії в середині 1941 -1942 рр.  ( параграф 29)

І. Пропоную переглянути презентацію до уроку:

https://drive.google.com/open?id=1jgPqOB6Z5_IZxtgDnQI6lbdl1wSuBHXG


ІІ. Опрацювати таблицю: 
Війна в Північній Африці та Середземномор"ї. 
Корінний перелом на Тихоокеанському театрі бойових дій:

      ДАТА                                                ПОДІЇ
1. початок 1941р                           на територію Північної Африки прибув                  
                                                     Німецький Африканський корпус ( генерала 
                                                     Роммеля)
2. листопад 1941                        наступ англійських військ , які оволоділи
                                                     Кіренаїкою
3. 19 грудня 1941р.                     найвдаліша операція італійських диверсантів,
                                                     які пошкодили два англійські лінкори.
4. березень 1942 р.                     англійські війська зупинили італо -німецькі 
                                                     війська за 100 км від Александрії
5. 7 -8 травня 1942 р.                 морська битва в Кораловому морі біля берегів  
                                                     Нової Гвінеї,                                                                                                                      особливість якої - кораблі не зробили жодного
                                                    пострілу, все вирішила авіація; Японія відступила.
6. 4 -6 червня 1942                   біля Мідуейя японський флот зазнав ще однієї 
                                                    поразки від американського флоту . Американські
                                                    війська перейшли до активних бойових дій.
7. серпень 1942 - 
   лютий 1943 рр                        бої за острів Гуадалканал закінчилися поразкою 
                                                    Японії. Ініціатива у війні у Тихому океані 
                                                    перейшла до США.

( Увага!!!  Учні, які не  змогли переглянути презентацію , повинні прочитати параграф 29, пункти 1 -6)

ІІІ. Домашнє завдання:  

   дати письмово відповіді на запитання стор. 140, № 1, № 3, № 4. № 10

     УВАГА!!! Завдання виконується сьогодні в зошиті,  далі:

1) фотографується і відправляється по вайберу на номер 0991944064

( з поміткою від кого)    сьогодні, 6 квітня!               

АБО
2) відправляється на електронну пошту    irinachika09@gmail.com 






ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА, 6 квітня 2020р.

перейти за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1d5SU_mSr17tIri2LSxwgB1KafwZiCMRv/view?usp=sharing





























1 комментарий:

Для Вас , учні.